Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 18921 til 18940 af 111527
-
Engelsk mundtlig årsprøve/eksamen
ForumindlægNogen som ved hvorledes Mundtlig årsprøve i Engelsk A (stx) forgår? Hvad man skal have styr på osv. -
matematik 11 august 2011
ForumindlægEr der nogen af jer der ligger inde med besvarelser på matematik A STX, 11 august 2011(:? -
Dusør 50kr. Til den første.
ForumindlægDusør. Til den der kan sende opgavesættet fra skriftlig eksamen i Samfundsfag A-niveau på STX fra sidste år altså 2008 sommeren. -
Facit til matB
ForumindlægJeg sidder og læser op til en prøve og laver opgaver fra MatB stx.. Er der nogen der sidder med facit? Har kigget herinde, og fandt ikke så meget.. nogen der har fra 2008?? -
eksamensopgave 2008
Forumindlæghej, Er der nogen der ved hvilken tekst der blev brugt til skriftlig eksamen stx i engelsk A niveau sommeren 2008? -
SAMFUNDFAG 2008?
ForumindlægHej Alle sammen. Nogen der kan fortælle mig hvad overskriften på skriftlig samfundseksamen A-niveau STX. 2008, lyder på ? -
Aflyste moduler - får man det på et andet tidspunkt..?
ForumindlægHej Når der nogen gange bliver aflyste moduler, mister man dem så bare el. får man det bare på et andet tidspunkt..? PS. går på STX På forhånd tak -
1. delprøve i Engelsk A 2008
ForumindlægHej Jeg vil høre om der er nogle, der har 1. delprøve fra stx eksamen i engelsk A fra maj 2008? -
mat eksamen 2007
ForumindlægNogen der har eksamenssættet til Matematik A STX 2007, eller blot linket til det... vil også gerne bedet om sygeeksamen hvis det er muligt -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal op til optagelesprøve på stx. Er er nogen der har været til optagelsesprøve, som kan fortælle mig, hvad det endelig handler om? Er der mundtlige eller skriftlig, og hvad kan der fx. være? -
Mistet Eksamensbevis
ForumindlægHar desværre mistet mit eksamensbevis, stx 2004. Er det muligt at få udstedt et nyt eller er det bare ærgeligt? Nogle der ved noget om det? -
Det ta'r kun 2 min. :)
ForumindlægEr der nogen stx-elev fra 2008, som blev omstillet til en optagelsesprøve? Hvis ja, vil I så gerne fortælle mig, hvordan det har været? Og om, det har været svært? -
Matematik
ForumindlægHej, jeg vil gerne øve mig til skriftlig matematik , og ville lige hører om der var nogle der havde, eller evt. kunne finde Matematik syge eksamen stx 2008? M.V.H. -
eksamenssæt 2011
Forumindlæger der nogen der har eksamenssættet: 2011 Maj - Spansk - STX A - Secretos ? eller ved hvor jeg kan finde, for jeg kan simpelthen ikke finde det.. tak på forhånd -
Eksames opgavesæt
ForumindlægHeeYy super søde mennesker... Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig. jeg har brug for besvarelse for opgavesættet- STX Matematik A december 2011og STX Matematik A 18 maj 2011. Udover det kunne jeg også bruge STX Matematik A december 2010, STX Matematik A maj 2010. Håber der er nogle sø... -
Facit til en anden
Forumindlæghej. Er det dårlig hvis jeg giver facit til nogle andre der skal op i sammen prøve som jeg har været op i . Stx ap -
Optagelsesprøve efter 10 klasse
ForumindlægHej jeg går i 10 klasse og skal til optagelsesprøve for at komme ind på stx, men hvad skal jeg hvis ikke jeg består kan jo ikke tage 10ende om igen. -
Beregne gennemsnit
Forumindlæghey heyHvad hedder den hjemmeside nu hvor man kan beregne ens gennesmnit..? den var både for stx og hf.. mener den blev sat ind her.. hjælp liiii :)- Sam -
matematik skriftlig eksamen
ForumindlægHej. Må man gerne medbringe eksempler på forskellige matematikopgaver, som man tidligere har udregnet til den skriftlige matematik eksamen på STX? Mvh. Martin -
Haster Det bare et spørgsmål.
ForumindlægHej. Nogen der ved hvordan engelsk skriftlig prøve forgår i stx . Og hvad kan man øve sig til? Håber nogen kan svare på det :) På forhånd tak.
