Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 18941 til 18960 af 111527
-
Engelsk. Help plzz
ForumindlægHej. Nogen som har været op i engelsk skriftelig prøve 1g stx altså er det muligt at i kan fortælle hvordan det forgår? -
Matematik mundtlig eksamen A niveau
ForumindlægHej, er der nogle der ved hvordan man bedst mulig kan forberede sig til matematik mundtlig eksamen A niveau STX? -
Facitliste
ForumindlægHej Er der nogen, der ved, hvor man kan finde facitlisten til "Vejledende Eksempler på Eksamensopgaver i Matematik STX A-niveau", eller er der nogen der ligger inde med den? -
Samfundsfag eksamen HASTER
ForumindlægHej alle sammen! Er der muligvis nogle af jer, som vil rette min samfundsfag eksamen stx, og se hvad den ligger til? HASTER! Tak på forhånd! -
Integraler
ForumindlægJeg går på stx 1. g. Jeg har set integraler i en masse opgaver her ude, men hvornår lærer man normalt om integraler? På forhånd tak! -
Skolestart
ForumindlægHej :) I næste uge skal jeg starte på STX og på min skole er der en slags indvielse, hvor de "putter" en. Er der nogen der ved hvad det vil sige og hvad man skal være klar på? :) Tak for hjælpen -
Hvad er forskellen på tysk og engelsk
ForumindlægJa, som overskriften siger: Hvad er forskellen på at have Tysk A og Engelsk A i STX? Både skriftligt og mundligt... -
Rette kronik
ForumindlægHej, er der en der kan rette min kronik til i aften? Der er tale om en stx Dansk A kronik opgave. -
vejledende eksamensopgaver !?!?!?!
ForumindlægHej er der nogen der har facit over opgaver i bogen "vejledende eksamensopgaver - stx a-niveau" ?? Ville hjælpe en del under opgaveløsningen. -
Kronik - ironisk/ sarkastisk konklusion?
ForumindlægHey folkens.. Som overskriften siger - Må man i en kronik afslutte med en lidt drilsk, ironisk konklusion? På forhånd tak Mvh _______________________________ Kronik - som i en af de 3 STX-prøvegenre.. -
2 årsopgave !
ForumindlægI 2 årsopgave stx historie, må man ikke lave underoverskrifter til de forskellige afsnit? Er i tvivl om man bare skal skrive ud i et? -
Gymnasium i forhold til Highschool
ForumindlægHvad svarer gymnasium til inden for det amerikanske skolesystem? Vil i være enige med mig om at en stx og highschool svarer til det samme? -
Bioteknologi eksamnessæt
ForumindlægHejsa :) Er der nogen, der har bioteknologi eksammensæt fra d.14 august 2017 (STX). Hvis i har den, så vil jeg gerne have den tilsendt til min indbakke :) MVH Pokemonorm -
EKSAMEN
ForumindlægHej Er det nogen, der ved om man kan få fat på gamle stx-prøver i skriftlig engelsk sådan så man kan øve sig til eksamen? -
Karakter
ForumindlægHej dem som gik i 1.g STX sidste år, kan I huske hvornår har i fået jeres først standpunkt karakter, den anden og årskarater?!:) -
karakterer?
ForumindlægNår man nu skal ud og søge job, efter man er blevet uddannet. Er det så de karakterer fra stx/hhx/htx der bliver lagt mest vægt på, eller dem fra Universtet? -
karakterfastsættelse
ForumindlægJeg går i 2.g på stx og afslutter i år 4 fag .. nogen der ved hvornår årskarakterene til disse fag står fast ? Tak!! -
Leishmania
ForumindlægSkal skrive en stx opgave i biologi om Leishmania. Er der nogen der har nogle guldkorn eller nogen gode sider ? på forhånd tak for hjælpen. -
Bekræftelse fra undevisningsminiterium
ForumindlægEr der nogen der kan bekræft fra undevsnings ministerium hvor meget ens skriftlig karakter vægst til eksamen i stx. Her er der tale om A niveau. Tak på Forhånd -
sidste års eksamen
ForumindlægHej er der nogen der ved hvor man kan finde opgavesættet for sidste års skriftlige stx. engelsk A niveau? evt. smid et link :D tak
