Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 18981 til 19000 af 63056
-
Bedøm min FSA Skriftlig fremstilling
ForumindlægHejsa, er der der nogen søde mennesker der vil bedømme min novelle fra idag? -
Termisnprøve (IT-forsøg i Matematik)
ForumindlægAndre end mig herinde der frygter i morgens terminsprøver?? (HTX) Synes fandme ikke det ser nemt ud!! Den forberedelse gør næsten en mere forvirret, end det hjælper! -
Bliver jeg student - sygeeksamen?
ForumindlægHej alle. Jeg står i den situation at jeg er blevet syg hvilket forhindrer mig i at kunne komme til en eksamen. Jeg ville høre om jeg bliver student til sommer (samtidig med mine klassekammerater) hvis jeg først tager sygeeksamen i august? Tusind tak på forhånd. -
Kokain hydrofil eller hydrofob?
Forumindlægjeg vil gerne vide kort og præcist og kokain er mes hydrofobisk eller hydrofilt? -
Forslag til Projekt
ForumindlægHej Da jeg har billedekunst på B-niv, skal jeg til at lave et stort projekt, der både består af teori og praksis. Vi må helt selv bestemme, hvad vi vil arbejde med. MEN jeg er bare helt blank.. ved overhovedet ikke hvad jeg vil arbejde med.. Har i nogle gode, sjove, kreative forslag?? Jeg ville b... -
Rettelse af en engelsk stil
ForumindlægJeg har skrevet "The farther you go" (var studentereksamen for matematiske på højt niveau i sommers) og vil høre om der er nogle der gider at rette den, så kan jeg bare sende den til jer, evt. over msn. -
Nogen som er frisk på at kigge en engelsk opgave igennem?
ForumindlægEr du frisk på at kigge en engelsk opgave igennem for større fejl, så skriv lige.Så kan du få min mail. -
Lord of the flies
ForumindlægHey!!\n\nJeg er ved at skrive en engelsk omkring William Golding´s "Lord of the Flies" og så ville jeg bare lige høre om der var nogen der havde nogle gamle notater eller sådan noget, især gerne omkring slutningen. Det ville virkelig hjælpe. \n\nHilsen Ditte. -
haster
Forumindlæghvad er for nogen krav skal genren den politisk tale opfylde? På forhånd tak! -
Pseudo ordens reaktioner
ForumindlægHej jeg sidder her med en SRO opgave og tænkte på om der er noget der hedder en pseudo 0. orden og hvis der gør hvordan vil den se ud på en graf? :) -
forundringsspørgsmål
ForumindlægJeg skal stille forundringsspørgsmål til min tekst.. Hvad er dette? Giver ikke mening, hvorfor tror min lærer jeg undrer mig eller på nogen måde er interesseret i det jeg bliver tvunget til at læse? Helt ærligt????? -
Hjælp Engelsk?
ForumindlægEn meget kort stil please -
Engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægHej, som overskriften lyder skal jeg snart op til engelsk mundtlig eksamen. Jeg vil bare spørger om der var nogle der vidste lidt om hvad der f.eks. kommer til at foregå osv.? - altså når man skal svare på et spørgsmål får man så også at vide hvilke tekster spørgsmålet ville komme fra? -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej alle sammen!!! Jeg vil hører om der er nogen der har været til optagelsesprøve på hhx, og om jeres meninger og holdninger til dette...tak på forhånd -
Dum regnefejl
ForumindlægJeg var til skr. årspørve i dag, og da vi var færdige fandt jeg ud af, at jeg havde lavet en enorm pinlig regnefejl, jeg har nemlig sagt 5*7=30. Det var i en opgave uden hjælpemidler, hvor jeg hat fået det smme resultat som en anden, der lavede den rigtig, hvis jeg man ser bort fra at han fik +35... -
Frivillige?
ForumindlægHej alle! Er der nogle frivillige mennesker derude der har lyst til at hjælpe mig med at blive bedre til skriftlig engelsk ? Jeg er vil utrolig gerne blive bedre, men problemet er at jeg ikke har nogen der kan hjælpe mig. Så hvis der er nogle af jer der er interesseret, så kunne vi evt. skriv... -
PRIS PÅ BACHLOR I UK OG ANDET
ForumindlægHej kloge mennesker, Jeg vil studere psykologi på universitetet og jeg har læst mig frem til at det er gratis på de skotske universiteter, hvis man bor i EU (selvfølgelig skal man købe bøger, have et sted at bo... etc), mens det tilgængæld skulle være utroligt dyrt i England...? Jeg har også fu... -
HF Eksamen spørgsmål.
ForumindlægHej. Har helt glemt om man kan aflevere via ludus/eletronisk til eksamen i mat A, den 24. maj? Eller skal man medbringe sin egen printer, og print det ud selv inden tiden er gået? -
Hjælp...!
ForumindlægKan man ikke finde gamle eksamenssæt for religion og Old? -
Første dag i gymnasiet
ForumindlægHvordan havde i det? Var i nervøse? Tænkte i: "mon jeg vil få nogle venner" ?
