Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 18981 til 19000 af 111527
-
Eksamen, perspektivering
ForumindlægHej,er der nogle, der har erfaring med, hvor lang tid man har til at fremlægge sit oplæg til mundtlig spanskeksamen STX? Hvad perspektivering, hvor lang tid er passende til det? På forhånd tak :) -
hjælp til sp. i historie
ForumindlægHej. er der nogen herinde der kan hjælpe med historie? har lige brug for lidt hjælp med hensyn til en 24-timers forbedrelses eksamen (STX A) -
CIE-diagram.
ForumindlægSkal til fysik eksamen STX på C, på tirsdag, og vil gern elige have på plads hvad et CIE-diagram er og hvornår det bliver brugt. er der nogen der kan hjælpe? -
En med studenterhue søges
ForumindlægJeg søger en som har en studenterhue(STX), og ville spørge den person om han/hun ville tage nogle billeder mens de har den på, i forskellige vinkler.. -
Bio A eksamenssæt fra 28. maj 2010
ForumindlægHey, er der nogen som ligger inden med en en besvarelse af biologi A eksamenssættet fra 28. maj 2010, STX, som er interesseret i at lægge det ud, eller sende det? :) -
Klage over eksamen
ForumindlægKan man klage over sin karakter i skriftlig eksamen stx og stadig blive student med ens medstuderende? -
Karakter til denne opgave?
ForumindlægHej folkens, jeg har været op i engelsk skriftlig eksamen STX på A niveau og ville gerne have jeres vurdering af, hvad denne opgave kunne stå til. :) -
Studenterkursus
ForumindlægHvis man skal starte til studenterkursus (den 2 årige stx) i andet år efter man har afsluttet 3g, kan man så godt få merit i nogle af sine fag? -
Matematik eksamen 2020
ForumindlægHej Studieportalen, er der nogen, der har været op i eksamen i matematik A (STX)? Hvis ja, søger jeg i den grad hjælp til diverse opgaver. -
Matematik A DTU adgangskursu
ForumindlægHej Alle :D Er der nogle der ved om/hvor man kan finde besvarelser på Matematik A eksamenssæt fra DTU's adgangseksamen til ingniøruddannelserne?? (ikke STX) Mvh Janus -
Psykologi læsefag?
ForumindlægHej! Er der nogen, der ved om Psykolgi C på STX, er et "læsefag"? Altså et fag uden afleveringer. -
Uddannelsen til Bankrådgiver
ForumindlægHey alle. Jeg vil meget gerne være Bankrådgiver i fremtiden. Jeg ved det kræver en HHX eller Stx - Men er der et snit MAN skal have, for at komme ind på uddannelsen? På forhånd tak! -
Tysk i gymnasiet...
ForumindlægEr det obligatorisk at vælge tysk på STX, eller kan man også tage fransk? Jeg har haft fransk siden 6.klasse og vil gerne fortsætte.... -
Hjælp til aspekt OSO!
ForumindlægJeg fatter ikke en meter af hvordan jeg skal skrive et aspekt til min OSO opgave om STX? Hjælp! På forhånd tak! :) -
Delprøve 1 maj 2009 engelsk A?
ForumindlægHej. Er der nogen derude der har rettelserne til delprøve 1 engelsk a (stx) fra maj 2009? På forhånd tak! -
bestårate og andet.
ForumindlægNogen der ved hvor man kan finde hvor stor en procentdel der har bestået STX og evt. en opgørelse over gennemsnitskarakterer for fag? -
Hvad hed opgaven i 2010?
ForumindlægHej folkens!! Er der nogen af jer der ved hvad opgavesættet til (engelsk a niveav stx) terminsprøven i 2010 hed?? Sana.. -
2. årskarakter
ForumindlægHej, hvornår er det at gymnasieelever (stx, htx, osv) normalt får deres 2. årskarakter? -
eksamenssæt 2010 frb
ForumindlægHej, nogen der ligger inde med eksamenssættet fra maj 2010 til frank begynder A på stx? Tak, på forhånd! -
Timetal?
ForumindlægHalløj! Jeg har kigget lidt rundt omkring efter en oversigt over timetallene på de forskellige fag og niveauer i stx. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde dem?
