Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 18981 til 19000 af 111527
  • Eksamen, perspektivering

    Forumindlæg
    Hej,er der nogle, der har erfaring med, hvor lang tid man har til at fremlægge sit oplæg til mundtlig spanskeksamen STX? Hvad perspektivering, hvor lang tid er passende til det? På forhånd tak :)
  • hjælp til sp. i historie

    Forumindlæg
    Hej. er der nogen herinde der kan hjælpe med historie? har lige brug for lidt hjælp med hensyn til en 24-timers forbedrelses eksamen (STX A)
  • CIE-diagram.

    Forumindlæg
    Skal til fysik eksamen STX på C, på tirsdag, og vil gern elige have på plads hvad et CIE-diagram er og hvornår det bliver brugt. er der nogen der kan hjælpe?
  • En med studenterhue søges

    Forumindlæg
    Jeg søger en som har en studenterhue(STX), og ville spørge den person om han/hun ville tage nogle billeder mens de har den på, i forskellige vinkler..
  • Bio A eksamenssæt fra 28. maj 2010

    Forumindlæg
    Hey, er der nogen som ligger inden med en en besvarelse af biologi A eksamenssættet fra 28. maj 2010, STX, som er interesseret i at lægge det ud, eller sende det? :)
  • Klage over eksamen

    Forumindlæg
    Kan man klage over sin karakter i skriftlig eksamen stx og stadig blive student med ens medstuderende?
  • Karakter til denne opgave?

    Forumindlæg
    Hej folkens, jeg har været op i engelsk skriftlig eksamen STX på A niveau og ville gerne have jeres vurdering af, hvad denne opgave kunne stå til. :)
  • Studenterkursus

    Forumindlæg
    Hvis man skal starte til studenterkursus (den 2 årige stx) i andet år efter man har afsluttet 3g, kan man så godt få merit i nogle af sine fag?
  • Matematik eksamen 2020

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen, er der nogen, der har været op i eksamen i matematik A (STX)? Hvis ja, søger jeg i den grad hjælp til diverse opgaver.
  • Matematik A DTU adgangskursu

    Forumindlæg
    Hej Alle :D Er der nogle der ved om/hvor man kan finde besvarelser på Matematik A eksamenssæt fra DTU's adgangseksamen til ingniøruddannelserne?? (ikke STX) Mvh Janus
  • Psykologi læsefag?

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen, der ved om Psykolgi C på STX, er et "læsefag"? Altså et fag uden afleveringer.
  • Uddannelsen til Bankrådgiver

    Forumindlæg
    Hey alle. Jeg vil meget gerne være Bankrådgiver i fremtiden. Jeg ved det kræver en HHX eller Stx - Men er der et snit MAN skal have, for at komme ind på uddannelsen? På forhånd tak!
  • Tysk i gymnasiet...

    Forumindlæg
    Er det obligatorisk at vælge tysk på STX, eller kan man også tage fransk? Jeg har haft fransk siden 6.klasse og vil gerne fortsætte....
  • Hjælp til aspekt OSO!

    Forumindlæg
    Jeg fatter ikke en meter af hvordan jeg skal skrive et aspekt til min OSO opgave om STX? Hjælp! På forhånd tak! :)
  • Delprøve 1 maj 2009 engelsk A?

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen derude der har rettelserne til delprøve 1 engelsk a (stx) fra maj 2009? På forhånd tak!
  • bestårate og andet.

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvor man kan finde hvor stor en procentdel der har bestået STX og evt. en opgørelse over gennemsnitskarakterer for fag?
  • Hvad hed opgaven i 2010?

    Forumindlæg
    Hej folkens!! Er der nogen af jer der ved hvad opgavesættet til (engelsk a niveav stx) terminsprøven i 2010 hed?? Sana..
  • 2. årskarakter

    Forumindlæg
    Hej, hvornår er det at gymnasieelever (stx, htx, osv) normalt får deres 2. årskarakter?
  • eksamenssæt 2010 frb

    Forumindlæg
    Hej, nogen der ligger inde med eksamenssættet fra maj 2010 til frank begynder A på stx? Tak, på forhånd!
  • Timetal?

    Forumindlæg
    Halløj! Jeg har kigget lidt rundt omkring efter en oversigt over timetallene på de forskellige fag og niveauer i stx. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde dem?