Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 18981 til 19000 af 27764
  • Naja Marie Aidt

    Forumindlæg
    HejJeg skal analysere "En kærlighedshistorie" fra Novellesamlingen Vandmærket, 1993.Det er ret svært, især da jeg samtidig skal anvende Freuds teorier samt angsten i novellen.Er der nogen der har et bud på fremgangsmåden?
  • Internationalisering - afsætning

    Forumindlæg
    Hey derude, jeg har brugt for nogle inputs til relevant teori og metodevalg til dette spørgsmål: Jeg skal lave en kort strategisk analyse af BTX Group ud fra en eksportmæssig indfaldsvinkel Hvis i har nogle ideer, vil jeg sætte stor pris på dem.
  • A Country of Beggars

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder med en analyse af en HF-terminsprøve der hedder "A Country of Beggars" Jeg er meget i tvivl om hvordan slutningen skal tolkes ? Er der evt. nogen som har haft den og kan være til hjælp ? Mvh. Morten Nyegaard
  • Interne og eksterne forhold for Idemøbler

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en afsætnings opgave, hvor jeg skal tage udgangspunkt i en bestemt virksomhed - Idemøbler og beskrive deres interne og eksterne forhold. Jeg er dog gået lost i værdikæde analysen??? Er der nogle, som kan hjælpe?
  • Leif Panduro "Den bedste af alle verdener"

    Forumindlæg
    Hej...!!Er igang med min 2. års rapport.. En analyse af "Den bedste af alle verdener" af Leif Panduro..Sidder lidt fast i spørgsmålet, om han drømmer at hans lillesøster er forsvundet, eller om det virkelig er sket..?Vil meget gerne høre, hvis der er nogen der har andet om novellen.. På...
  • Løsningsforslag til finanskrisen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg mangler hjælp til dette; Analyser de mest aktuelle løsningsforslag til den igangværende finanskrise fra to danske liberale partier. Har søgt på nettet, og kan virkelig ikke finde noget. Er der mon nogle der kan hjælpe? Eller fortælle hvilke liberale partier jeg kan finde mest hos?
  • Syg og Munter

    Forumindlæg
    Hej er der nogle som har lavet en analyse og fortolkning af denne bog?? Jeg har haft det skidt i 2 uger så jeg er godt bagud!!? nogle der vil gi mig en hånd hvis de har den liggende nogle steder?? min mail er [email protected]
  • Noen der har læst de 2 digte..

    Forumindlæg
    hej..jeg ville høre om der var nogen der havde læst de to digte "vor arv" af erik knudsen og "således har overmagten administreret det" af Marianne larsen..?jeg skal snart igang med at analysere det, men ved ikke helt, hvad de to digte egentlig handler om..tak
  • At give en algoritme

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med en opgave jeg virkelig har svært ved. Jeg skal give en algoritme, samt analysere dens køretid. Jeg aner ikke hvad jeg skal skrive; Jeg skal skrive hvad jeg vil gøre.
  • emner til Alle tiders lyrik

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal op til dansk mundtlig, om et par uger, og har trukket alle tiders lyrik. Problemet er bare at jeg ikke helt ved hvad skal vælge, det ville være fint med en tekst, der har en masse at analysere, og gerne har en smule sværhedsgrad. Jeg ville være glad, hvis der var nogle som vil...
  • Hjælp til tegning. HASTER!!

    Forumindlæg
    Hey people. =) Er der en af jer søde mennesker der kan hjælpe mig med at analyser resultaterne i figuren og forklar fordelingen af nitrat og ammonium i vandsøjlen. ? Figueren kan I finde i det nedenstående link. Og mange tak, på forhånd. http://peecee.dk/upload/view/153146
  • En algoritme, der afgør en gruppe er et tæt venskab

    Forumindlæg
    Hej Jeg er gået i stå med en opgave, da jeg ikke lige kan frem til den rigtige løsning og om den løsning jeg allerede har er korrekt. Jeg havde tænkt mig at man kunne lave en graf over de personer, som er der, og så analyser deres relation og ud fra det se om de er et tæt venskab eller ej.
  • Jan Sonnergaard: Radiator

    Forumindlæg
    Hejsa.. Skal til at skrive SSO om Jan sonnergards Radiator, hvor jeg udvælger tre noveller, men jeg mangler en analyse og fortolkning af "William" og "Lotte" til at støtte mig op ad.. Nogen der har noget på hjerte? :)Takker..
  • SSO - Jammersminde

    Forumindlæg
    Hej!Jeg/min veninde behøver hjælp - meget hjælp - til en analyse af Leonora Christinas værk; Jammersminde. Jeg kan intet finde på nettet om værket til hende, og hun er på helt bar bund...så hvis der er nogle der sidder inde med oplysninger, vil det redde en studenterhue!På forhånd tak.Tina
  • Camen

    Forumindlæg
    Hey go jul og godt nytår! Er der nogen som har læst Carmen og som ved lidt om den ? Jeg har fået til opgave at skrive en stil (Analyse/fortolkning) af den men aner ikke hvad jeg skal skrive! Nogen som kan hjælpe?
  • Salvador Dali - Drøm inspireret af en bis flyven om et granatæble et sekund før opvågnen

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en billede analyse af ovenstående billede. Er der nogen der kan hjælpe med noget om hvad de forskellige symboler betyder.? F.eks. tigre er tegn på mandighed osv.Alt andet om billedet modtage også med glæde, så jeg måske kan se andre vinkler og ikke bliver for snæversynet.
  • Hjælp til en tekst af ensomhed

    Forumindlæg
    Hej, vi er to elever der skal til eksamen her i juni i mundlig dansk. vi har prøveform b, og vi har trukket emnet ensomhed. Vi kan ikke komme på nogle tekster at analysere, har i nogle forslag til hvilken tekst vi kan vælge? På forhånd tak :)
  • Musikinstrumenters klang, stående bølger

    Forumindlæg
    Hej, sidder med en opgave, hvor vi har foretaget en Fourier analyse af to forskellige fløjter og skal nu svare på følgende: 1. Hvorfor er systemet for frekvenserne 1,3,5 for en kvartbølgeresonator og 1,2,3 for en halvbølgeresonator (og en streng). 2. Hvordan kan det være, at den samme tone lyd...
  • Slaget af Cecil Bødker

    Forumindlæg
    Jeg har valgt at analysere Slaget af Cecil Bødker, men jeg er lidt i tvivl om hvorfor hovedpersonen Camilla beslutter sig for at spørge om manden vil med til slut. Hvad tror I? En anden ting er, om hvilke ting der ville være godt at snakke om? Et bestemt tema, som er specielt for denne novelle?
  • Ensomhed Tekst HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej, vi er to elever der skal til eksamen her i juni i mundlig dansk. vi har prøveform b, og vi har trukket emnet ensomhed. Vi kan ikke komme på nogle tekster at analysere, har i nogle forslag til hvilken tekst vi kan vælge? På forhånd tak :)