Søgning på: historie eksamen romerriget. Resultater: 19221 til 19240 af 46442
-
KIIIIIIIIG!!!!
ForumindlægDER SØGES DESPERAT HJÆLP I SRP - DER ER SKREVET I FAGENE HISTORIE A OG ENGELSK A. TAAK PÅ FORHÅND :) -
Bruttofaktorindkomst
Forumindlæghej jeg er igang med at læse op til historie og er stødt på begrebet bruttofaktorindkomst. er der nogen, der kan hjælpe mig med at definere dette begreb?på forhånd mange tak -
HJÆLP!!=)
Forumindlæghej..sidder og læser til historie, men kan ikke rigtig finde ud af hvad lavkonjuktur egentlig er..er der nogen af jer andre der ved hvad lavkonjuktur er? -
Afslutning
ForumindlægKan nogen fortælle mig hvor i historien jeg burde afslutte Jeg skal nemlig skrive en redegørelse for Martin Luthers opgør med den katolske kirke? -
Metoder
ForumindlægHej jeg skriver AT opgave i Spansk og historie. Og er meget i tvivl om hvilke metoder jeg skal bruge? Jeg skriver om Columbus og hans opdagelser, og har analyseret og fortolket nogle forskellige tekster, og har brugt kildekritik i historie, men er meget i tvivl om det er en induktiv eller dedukti... -
Nazisme?
ForumindlægJeg skal op til årsprøve i historie og vil blive enormt glad, hvis der nogen, som har nogle notater til bogen "Det tredje rige" af Peter Frederiksen.Kathrine. -
Die Falle - Nogen som har den!?
ForumindlægJeg leder efter et referat eller lign. af historien Die Falle, skrevet af Wolfdietrich Schnurre..Håber der er en der har den! -
Frankenstein
ForumindlægHey folkens..Jeg forstår simpelthen ikke hvem Frankenstein er.. nogen der lige kan fortælle mig hans historie??? -
Islam
ForumindlægJeg skal rigtig vælge kristendom men det fag var der ikke, så jeg vælger bare historie. Er der nogen der kan beskrive kort om Muhammed liv? og betydningen for Islam? :) -
Hjælp til rettelse af SSO opgave
ForumindlægHej allesammen :) Jeg har skrevet i historie, om Palæstina konflikten. Er der en herinde der har tid og overskud til evt. lige at kigge den igennem? På forhånd tak :) -
Analyse af "ude af sit gode skin"
ForumindlægKan nogle hjælpe mig med sprogbruget Budskab komposition, Tanken bag historien Titel Personkarakteristikker Miljø -
Hvordan blev Rusland kommunistiske?
Forumindlæghej alle jeg er igang med en historie stil: om Om Rusland. hvornår de blev kommunistiske? og hvordan? og bl.a ændrede navn til sovjetunionen? det vil være en rigtig stor hjælp MVH Marie -
DHO HJÆLP!
ForumindlægJeg skal skrive DHO og har valgt historie. Jeg vil rigtig gerne se nogle eksempler på indledninger, er der nogle der kan give mig et par eksempler? -
Hjælp til dansk!!!
ForumindlægHvad er fiktion? Hvad er litteratur - Historie? Hvad er et forfatter skab? Hvad erEsay - genren? Hvad lyrik som genre? Hvad er danskhed mellem kulturer? -
Analyse af 'Jeg gør det bare alligevel'
ForumindlægNogle der muligvis har læst novellen 'Jeg gør det bare alligevel' af Vita Andersen, og som har fundet frem til budskabet i historien? :)) -
Analyse af 'Jeg gør det bare alligevel'
ForumindlægNogle der muligvis har læst novellen 'Jeg gør det bare alligevel' af Vita Andersen, og som har fundet frem til budskabet i historien? :)) -
hjælp til auto-stop(spansk novelle)
Forumindlægjeg har læst de tre første sider af historien og kan ikke nå det sidste til imorgen.... hvad sker der i slutningen? -
hjælp til avant le deluge???
Forumindlægnogle der har læst avant le deluge?hvad er pointen i historien? tror ikke helt jeg har forstået den.jope -
hjælp til avant le deluge???
Forumindlægnogle der har læst avant le deluge?hvad er pointen i historien? tror ikke helt jeg har forstået den.jope -
Nogen der vil se på min synopsis?
ForumindlægJeg er næsten færdig med min synopsis i Historie B, men jeg mangler konklusion. er der nogle af jer der kan hjælpe mig?
