Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 19281 til 19300 af 35989
-
det unge liv - arv og miljø
Forumindlægjeg har trukket det unge liv - arv og miljø i dansk til eksamen. men mangler nogle gode emner? :D eller alt kan bruges -
British Culture
ForumindlægJeg vil høre om der er nogen der har nogen ideér til underemner inde for british culture.. Det er i forbindelse med min 10-klasses eksamen, skal lave en english outline. -
Fremlæggelse HJÆLP HASTER!
ForumindlægHej. Jeg skal fremlægge om kolometrisk titrering i kemi. Fremlæggelsen skulle meget gerne ligne den, som man laver til eksamen. nogen forslag til hvad sådan en kunne indeholde? -
Spørgeskema
ForumindlægHej alle sammen vil i ikke være søde at bevarer mit spørgeskema på dette link: http://www.surveymonkey.com/s/GBGSB8P Det er til mit teknologi eksamens projekt, tak på forhånd :) -
Stjerne udfor karakter på beviset?
ForumindlægHey alle. Jeg har en studentereksamen fra 2007, og udfra nogle af eksamens-karaktererne er der små stjerner. Er der nogle herinde som ved hvad de betyder? På forhånd tak! -
Geografi pensum/noter
ForumindlægHej derude. Skal op i geografi eksamen og ville spørge om nogle havde nogle noter eller noget lignende??? -
Henfaldsloven
ForumindlægHej alle Jeg har lige et spørgsmål i forhold til min eksamen. Hvad bruger vi henfaldsloven til i dag? Jeg skal perspektivere til virkeligheden/nutiden. Er der nogen der kan hjælpe mig med det? Det haster :) -
Analyse af "Byen er åben" af Dan Turell
ForumindlægHej Jeg har trukket storbyen til eksamen og ville høre om der er nogen der har analyseret "Byen er åben" af Dan Turell. -
Eksamensopgave i "ledelse i praksis"
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at komme i gang med en eksamens opgave? Jeg er helt på bar bund. -
procent- og rentesregning
Forumindlægjeg læser op til matematik eksamen på torsdag, og har problemer med et et spørgsmålene: "Vis hvordan man skifter basisår" Er der nogen der kan forklare det eller har et godt link? Tak på forhånd! -
SAP og ASAK
ForumindlægHvad står SAP og ASAK for ? og hvordan kan de udregnes .. skal op til eksamen imorgen, så det er lidt vigtigt at jeg får svar på det . tak på forhånd :) -
Artikel
ForumindlægHey Hvis man trækker en artikel til mundtlig dansk eksamen, hvad skal man kunne udover at bruge en analyse skema -
Lille Mand... Budskab?
ForumindlægHej, jeg har valgt denne film til eksamen ; http://www.filmstriben.dk/skole/film/details.aspx?filmid=9000000561 Hvad er budskabet? og hvordan skal den fortolkes -
Cancer - Opgave
ForumindlægNogen der har lavet en engelsk opgave til mundtlig eksamen omkrign cancer, og det at leve med en sygdom? -
Tove Ditlevsen - Den sidste gæst
ForumindlægEr der nogen der har en analyse liggende af tove ditlevsen den sidste gæst? :) Det ville virkelig være en stor hjælp til min 9. klasses mundtlige eksamen :) -
Potensfunktion, konstanterne a og b, x^n
ForumindlægDette er mit udkast til den mundtlige eksamen, se vedhæftet spørgsmål og svar. Kom gerne med svar, jeg er meget i tvivl angående differentiationen af x^n. -
spørgsmål
Forumindlæger der nogen der kender en hjemmeside hvor man kan øve sig på latin og bøjninger. jeg har eksame om 4 dage. -
Kontaktlinser i saltvand.
ForumindlægHjæælp! Jeg har trukket kontaktlinser i saltvand til min afsluttende nv-eksamen.. Er der nogen der har haft samme opgave? -
udfordrene dispositioner til 9.klasse
ForumindlægHej, er der nogle af jer der har nogle virkelig udfordrende dispositioner til eksamen 9.klasse til hhv. emnerne: Syre, base, salte og metaller. -
Fysik/kemi disposition.
ForumindlægHej, jeg sidder og forbereder mig til fysik/kemi eksamen, og har ikke helt fåstået hvordan jeg laver en disposition. Nogen der kan hjælpe? - Claudia:)
