Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 19281 til 19300 af 179351
-
FYSIK C EKSAMEN HJÆLP| BLÆSEINSTRUMENTER
ForumindlægHej. Hvad kan jeg snakke om her??? Musikinstrumenter Du skal mundtligt præsentere emnet: Blæseinstrumenter. Stikord til den faglige samtale: Journaløvelsen: ”Måling på resonansrør”, interferens, bølger, resonansrør, toneskalaen, lydstyrke. Okay, overemnet er musikins... -
Spørgsmål til den mundtlige eksamen
ForumindlægKan censor og lærer spørge til hele pensumet eller skal spørgsmålene komme af det emne man har trukket? -
mundt. italiensk eksamen
ForumindlægHej.Jeg har en veninde, der kun mangler italiensk som sidste fag i sin studentereksamen. der er bare det problem at hun skal have 11 for at bestå.Vil derfor høre om nogen ved hvor høje krav der stilles ? -
Forslag til eksamens projekt
ForumindlægVi skal til maj skrive en synopsis om et emne der indeholde historie og religion, men vi er gået i stå, hvad omhandler enme.. Så kunne være skønt hvis i evt kunne komme med et forslag eller 2 som vi ku arb videre med... :) -
KRONIK FRA DANSK SKRIFTLIG EKSAMEN
ForumindlægHej kan se at der er nogle der er villige til at vurdere ens stil og tænkte på om jeg er så heldig at en af jer vil se min igennem? Jeg skrev en kronik om Grænsebrydende underholdning hvor opgaveformuleringen lød: Skriv en kronik om grænseoverskridende underholdning i nutidens medier. kronikken s... -
Eksamen - Hvordan foregår det helt præcist
ForumindlægJeg skal op og forsvare mit projekt omkring børn her om et par dage, men jeg er lidt i tvivl om hvordan og hvorledes jeg skal gribe det an. Jeg er jo derinde i 30min, og hvad forventer de der sker på den tid? Skal man stå og snakke i hele den tid, eller skal man fremlægge sit projekt i 10min og r... -
Vurdering af eksamens stil
ForumindlægHej Er der nogen der vil læse min dansk stil igennem. -
Dansk eksamen 09
Forumindlæghey derude, Hvilke tekster kom i op i, i skriftlig dansk, jer som bliver studenter i år? - Og er der nogen har har nogle links til gamle skriflige dansk oplæg? på forhånd taak -
hjælp til dansk eksamen på mandag!!!!
Forumindlæghåber i kan hjælpe. - arbejder med en fast reklame, men hvad er forskellen på aldersgruppe og målgruppe? tak! !! -
mat eksamen mundt.
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe med dette? - argumenter for at trekantens areal kan beregnes som en halv højde gange grundlinjen -
valg af eksamens tekst
Forumindlæghej jeg står og skal op til mundlig prøve i dansk jeg har trukket "det morderne menneske - noveller" og jeg har brugt en del tid på at finde en tekst til dette emne er der nogen der har en god novelle der kan gå ind under "det morderene menneske". det ville være en stor hjælp ... -
Eksamen 6. juni
ForumindlægHej ville lige høre om der er nogle af jer der var oppe i fysik idag? Hvordan gik det? og er der nogle der kunne lægge deres besvarelse ud eller svar? -
Samfundsfag B Eksamen (Bæredygtighed)
ForumindlægEr der nogen, som kan hjælpe mig med at formulere en god problemstilling? Så vidt jeg kan se på mine fire bilag, så handler det om vækst vs. grøn bæredygtighed... -
P-piller og hormoner, hjælp til eksamen
ForumindlægHej! Jeg er i gang med at læse op til biologi C. kort sagt har jeg lidt problemer med at finde ud af hvordan de forskellige hormoner som er tilsat p-piller påvirker de overordnede hormoner. Gestagen som er syntetisk progesteron, påvirker: at der bliver produceret sejt slim som forhindr... -
Dansk eksame i dag på HHX
ForumindlægVille høre hvad andre hhxer valgte for en opgave og hvor meget de fik skrevet ? Hvad sys i om indholdet af opgavehæftet ? Jeg Valgte selv den med Suzanne Brøgger ! Og skrev knap 7 sider ! Havde håbet på et Essay, men dette var også okay da det næsten var det samme. havde også overvejet den med ko... -
"Haster" eksamen på fredag ;/
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at forklare hvad en ionforbindelse er helt præsict? -
Dna funktion eksam
Forumindlæghej jeg bestod desværre ik i biologi, de gav mig nogle spørgesmål som jeg ik kunne. vil lige spørge om i kan svar til mig. de spurgte hvorfor kopier man protein og hvorfor er det vigtigst have protein og hvad for nogen protein der er? ved i ? -
Eksamen Mat C
ForumindlægHejsa. Jeg skal op i mat C 9. juni, og jeg sigter efter et 10-tal, da jeg gerne vil hæve mit dovenskabs-gennemsnit. Hvor meget af det stof, man er oppe i, skal man kunne og vide for at få 10? -
Dumpe eksamen, problem?
ForumindlægHej folkens jeg har et par spørgsmål ang. studentereksamenen, som jeg håber i kan svare på. jeg har kikket rundt om på forummet, uden decideret at få svar på disse spørgsmål, derfor: 1: er det KUN det FULDENDTE gennemsnit som har reel betydning (dvs eksamenskarakterer + årskarakter for alle fag... -
kalifat haster eksam om 30 min
Forumindlæghej hvad er kalifat haster skal afsted snart
