Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 19321 til 19340 af 65601
-
Eksamen spørgsmål Nr. 8
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål Nr. 9
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål Nr. 10
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål Nr. 11
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål nr. 12
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamens spørgsmål Nr.3
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
eksamen spørgsmål 14
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål nr. 15
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Billedkunst eksamens projekt
ForumindlægHej, jeg skal til at igang med mit billedkunst eksamens projekt. Temaet er: Hvorfor, hvordan og med hvilke konsekvenser "putter" vi hinanden i kasser "BOXED"? diskrimination, m.m. Nogen der kender nogle kunstere der har lavet noget med dette tema, eller hvis i har en fed idé? -
Fysik B eksamen
ForumindlægHeeej.. Jeg er i gang med at supplere fysik b, og jeg skal snart op til eksamen, men jeg frygter så megt at jeg ikke bestå. Fordi jeg føler at jeg ikke har styre på noget. Men det gik godt for mig i fysik C med et 10 tal. Men jeg vil spørger om nogen der har været op i fysik B, og hvordan de ... -
skriftlig eksamen Fysik A
ForumindlægHej SP Er der nogen herinde der ved hvor man kan finde gamle opgave sæt til fysik A skriftlig?? Evt et link/hjemmeside :-) Ville virkelig været fedt da jeg gerne vil lave en masssssse gamle sæt før jeg skal op til eksamen på tirsdag God kristihimmelfart derude! -
AT eksamen mandag!
ForumindlægHej alle.. Jeg skal op i AT eksamen mandag morgen. Fagene er religion og samfundsfag. Emnet er terrorisme. Jeg er i vildrede mht. metoder - er der nogen, der kan hjælpe mht. forståelen af metoder? Hvis der er nogen, der har tid og lyst til at give lidt feedback på min synopsis, vil jeg meget g... -
Hjælp til AT-eksamen om overproduktion
ForumindlægHej folkens Jeg skal snart op i AT-eksamen, og jeg har om skrald og affald - herunder har jeg valgt at kigge på hele vores forbrugskultur. Mit spørgsmål er så: Hvilke diskurterende underspørgsmål kunne man stille til dette emne? P.S: Hvis der er nogen der har et par link om forbrug og sammenhæ... -
IDAG - eksamen fysik lyd
Forumindlæghej i dag ska jeg til eksamen i fysik.. Jeg har projekt om lyd. jeg er bare meger forvirret over, at når der opstår stående bølger i et resonansrør, hvorfor man hører lyden forstærkes ved KNUDEpunkterne (hvor der er destruktiv interferens) og ikke ved bugebunkgerne?? nogen der kan forklare det? -
biologi skriftlig eksamen
ForumindlægJeg har biologi skriftlig eksamen imorgen. Jeg har problemer med økologi spørgsmålene og biokemi spørgsmålene.. Nogengange kan jeg ikke se, om de mener fotosyntese eller respiration i spørgsmålet, er det nogen der kan hjælpe ? Også har jeg også problemer med at tjekke om det er en isomerase eller... -
Fysik/kemi eksamen - Ethanol. HJÆÆLP!
ForumindlægHej ! Da jeg skal op i fysik/kemi eksamen her på torsdag, vil jeg lige have styr på emnerne, og have nogle forsøg klar. Men nu er jeg så nået til Organisk kemi (allkohol).. Og mangler et forsøg til ethanol, da jeg jo ikke kan nå at lave en gæringsproces. Det ville heller ikke skade, hvis der va... -
HJÆLP TIL BIO EKSAMEN KBH
ForumindlægDa jeg skal til 24 timers eksamen i biologi i morgen, og virkelig er på røven .. Ville jeg høre om en af jer kunne hjælpe mig et par timer d. 16.06, altså i morgen??? Tidsrummet er ligegyldigt, det skal bare være i københavn. Jeg betaler self :)!!! Håber der er en der kan hjælpe! MVH Sofie -
Engelsk eksamen - next to society
ForumindlægHej, jeg søger lidt hjælp da jeg snart skal forberede mig til eksamen. Så jeg tænkte på om der var nogen der havde et godt tip om hvordan jeg skal gribe dette an, da jeg ikke lige helt ved hvor jeg skal starte og hvad jeg kan komme ind på, og da der er lockout så har jeg ikke rigtigt kunne sø... -
Ideer til eksamens projekt - Solariet
ForumindlægJeg har under min eksamens opgave, valgt at lave en klakat, som skal "snakke" ud til de 15-17Årige, som bruger disse solarier, om at det kan give fremtidige skader. Rapporten er mere eller mindre helt færdig, men jeg mangler produktet, så jeg ville høre om nogle er jer kloge hoveder... -
Ideer til dansk eksamen!
ForumindlægJeg var så "heldig" at trække skyggesider - film/kortfilm til min 10. klasse eksamen. Jeg var lidt på bar bund, især da min lære sagde det helst skulle være kortfilm. Jeg har selv tænkt på spille filmen "Festen" - God idé? Eller har i nogle ideer til nogle(gerne kortfilm), s...
