Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 19341 til 19360 af 33808
  • kilder

    Forumindlæg
    Vi skal nu op til den mundtlige eksame i engelsk i juni måned, hvor vi nu er i gang med at lave vores dispositioner, som skal være klar inden. Jeg ville bare lige høre om, om nogle af jer herinde kender nogle engelske hjemmesider, som består af historie fra hele verden.
  • Tæller SO som A-fag? (HTX)

    Forumindlæg
    Mine A-fag er: Dansk, Engelsk, Fysik, Matematik og Teknik. Tæller SO også med som et A-fag? Må jeg gange mit snit med 1,03 eller 1,06? (Jeg hævede Engelsk fra B til A).
  • Rette stil? - betaler gerne

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, der vil være sød at rette min engelsk stil igennem? Jeg skriver rimeligt godt engelsk, så der vil ikke være så mange fejl igen. Jeg betaler gerne som tak for hjælpen. Jeg foretrækker at sende den privat. Skriv til mig hurtigst muligt. Hilsen Vanilla
  • HJÆÆÆÆLP!!

    Forumindlæg
    Hej derude ;-) Er der nogen der har været op i skriftlig engelsk sidste år (stx. engelsk B) og som gider give mig nogen gode råd om hvad jeg skal øve/forberede mig på?? Altså hvilke gramatiske fejl i havde stødt på i delprøve 1...
  • Karakteristisk ved Hemingway/Minimalism

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal op til en engelsk eksamen, og vil høre om nogen kan fortælle mig hvad der var karakteristisk ved følgende perioder: Hemingway/Minimalism Postmodernism The Victorian Age Shakespeare (Macbeth). Gerne på engelsk. På forhånd tak :-)
  • Rigtig vigtigt! HJÆLP.

    Forumindlæg
    Jeg har en engelsk lektie for, hvor jeg skal læse og svare på 6 spørgersmål. Er der nogle der gider at hjælpe mig, hvis jeg skriver hele teksten, og spørgersmålene. For jeg har lidt problemer med engelsk. Jeg går i 7 klasse. Hjæææælp please, lektien er til imorgen.
  • hjælp til rettelse

    Forumindlæg
    Hej - Har altid været dårlig til engelsk, og at jeg så også har engelsk på stx er surt. Men jeg er i gang med at skrive en "assignment" om mig selv. - Så jeg tænkte på, om der var nogle af jer, der ville hjælpe med at rette lidt grammatiske fejl :)
  • BERETTERMODEL?

    Forumindlæg
    Hej :D Jeg er ved at skrive engelsk essay og et af punkterne lyder således: "describe the way the story is built up". Jeg vil gerne benytte berettermodellen her, men hvad hedder denne på engelsk??
  • Verniesagde by Clair Anderson

    Forumindlæg
    Hej :) jeg har skrevet et engelsk essay og vil hører om der en der vil hjælpe mig med at kigge den igennem, altså hjælpe mig med at rette nogle fejl i min opgave. Jeg er ret usikker på mit engelsk, men synes selv at det er blevet godt :)
  • Terminsprøve i morgen!!?!

    Forumindlæg
    hej dejlige mennesker, det er sådan jeg skal til terminsprøve i engelsk i morgen. Så jeg ville høre om der var nogen der måske kunne hjælpe mig med at finde et eksamenssæt fra 2010 i engelsk, hele sættet. håber der er nogen som kan hjælpe mig :)
  • Rettelser

    Forumindlæg
    Er der ikke nogle gode mennesker til engelsk, som kan rette min fejl, skal aflever imorgen. Jeg er ikk så god til engelsk. hvis u åbner filen, så kan i læse det på hvis i er ustikker på hva der skulle stå. Mange Tak på forhånd til den rare kloge person
  • Oversætte

    Forumindlæg
    Hejsa alle sammen :) Jeg har brug for at få oversættet 22 linier fra dansk til engelsk, og søger derfor en som kan FLYDENDE engelsk :) Er der nogen frivillige som har tid og lyst til at hjælpe?
  • How to analyse a speech?

    Forumindlæg
    How to analysis a speech? Jeg skal snart op til engelsk eksamen og jeg ved ikke hvordan man analysere en speech er der nogle som kan fortælle mig hvordan? PLus en beskrivelse af etos patos og logos på engelsk ?
  • Analysemoddeller!! Haster!!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg skal op i engelsk B mundtlig eksam i overmorgen, så er der ikke en venlig sjæl der har nogen gode analysemoddeller til engelske short stories og digte?? synes dem jeg har brugt ikke er så gode... På forhånd tusind tak for hjælpen!!
  • HJÆLP! :(

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal aflevere et engelsk essay i dag kl. 20.00, og jeg vil derfor spørge om der er nogen der vil rette den, da engelsk ikke er en af mine stærke sider? Jeg håber, at der er nogen der vil rette den, det vil betyde rigtig meget :) Med venlig hilsen Mia :)
  • Lektiehjælp

    Forumindlæg
    Er en dreng på 17 år, der går i 1.g. Søger lektiehjælp i matematik og engelsk. Har matematik på B og engelsk på A. Jeg er fra Allerød.. Lønnen kan vi altid aftale nærmere :) .
  • Urkund?

    Forumindlæg
    Hej :-), jeg tænkte på, kan urkund genkende ting, der er blevet genskrevet/ oversat fra engelsk til dansk fra fx engelske bøger samt artikler?
  • Oversættelse af nytårstale

    Forumindlæg
    Hej. Er der ikke en venlig sjæl derude der bare er en ørn til engelsk? Jeg har denne nytårstale, som skal oversættes til engelsk og jeg vil gerne have det gjort perfekt. Kom frem alle søde mennesker og hjælp lille mig! Gerne meget hurtigt, da den skal være sendt senest lørdag!
  • Hvilke karakterer vil stå på min afgangsbevis?

    Forumindlæg
    Jeg har engelsk på B niveau og jeg er ikke tilfreds med mine karakterer her i første år. Jeg har yderligere et års engelsk efter sommerferien. Hvilke karakterer vil stå på mit afgangsbevis? Vil det være 1. årskarakterer, 2. årskarakterer, eller gennemsnittet af begge år?
  • Tekster om Cyberbullying

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg trak Socialmedia til min mundtlig engelsk FS10 eksamen her til sommer. Som underemne har jeg valgt cyberbullying og står nu og mangler to tekster om emnet... Mon der er nogen der har nogle foreslag til engelske tektster om cyberbullying? På forhånd tak :-)