Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 19361 til 19380 af 65601
-
Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal op til dansk skriftlig eksamen i morgen. Dog føler jeg mig ikke særlig klar, og kunne egentlig godt tænke mig at høre, hvilke genrer der plejer at komme? Evt. hvilke metoder/modeller der er gode at anvende? Samt hvad skal man fokuserer mest på? Hvordan skriver man en go... -
En gammel sang til eksamen
ForumindlægHej alle! Jeg har trukket kærlighed til eksamen og skal skrive en dansk synopse, så jeg tænkte at jeg ville vælge en gammel dansk sang, men jeg kan ikke finde nogen der finder mig interesant. I å også meget gerne skrive hvordan man stiller en synopse op når man har valgt en sang som tekst. T... -
Bilogi C Eksamen: Gødningssalte
ForumindlægHej drenge og piger Jeg sidder og er igang med at læse op til min Biologi C eksamen, og er stødt på et spørgsmål jeg ikke helt kan svare på. Spørgsmålet lyder således Udover glukose skal planten også bruge gødningssalte til vækst. Nævn to gødningssalte og nævn to molekyler, hvori de to grun... -
Eksame billedkunst (Jeg har brug for hjælp!)
ForumindlægJeg har en prøve eksame, og jeg vil derfor gerne lave en hjemmeside. Jeg har fået at vide, at der skal være '' modsætninger mødes '' på min hjemmeside, men jeg ved ikke hvilken slags modsætninger der kan mødes, kan nogen give mig et eksempel? (By the way, min udtryksform er digit... -
Stata-tutor søges til hjælp af eksamen
ForumindlægHej med jer, Jeg er i gang med en eksamen i kvantiativ metode på kandidatniveau, hvor vi arbejder med programmet stata. Jeg søger en tutor der har godt styr på begge dele, og som kan hjælpe mig med design af opgaven samt rettelser. Alt kommunikation er over mail, og betaling gives. God dag! -
EKsamen om uv-test af solcreme
ForumindlægHej jeg skal op til NV(4 naturfag PÅ C niveua og jeg har taget udganspunkt i kemi) eksamen i morgen. Jeg har om UV-test af solcreme. ved dog ikke helt hvilke strukturformler og formler jeg kan tage med i forhold til UV HÅBER VIRKELIG I KAN HJÆLPE! SKAL OP I MORGREN OG HAR PISSE TRAVLT -
Dansk eksamen Jesper Wung Sung
ForumindlægHej, jeg har trukket Jesper Wung Sung som fordybelses område i 9. klasse eksamen, og er helt blank. Er der nogle som har arbejdet med det før som kan komme med nogle ideer til hvad man kan lave om? -
Kan man tage enkeltfag som selvstuderende på STX?
ForumindlægJeg har tidligere været i gang med htx, men blev nødt til at droppe ud pga. psykisk sygdom. Jeg er nu i et godt, men længerevarende behandlingsforløb, og jeg tager nogle enkeltfag gennem VUC: Tysk C og religion C som netundervisning, og matematik B som selvstuderende med eksamen til maj/juni. For... -
Empirisk induktive metode i matematik
ForumindlægJeg har lavet en frekvensanalyse, hvor jeg har samlet noget empiri: Forskellige tekster. Derefter har jeg bestemt hyppigheden af alle bogstaverne i teksten hvor f.eks. "a" og "e" var de bogstaver der fremkom hyppigst. Jeg har dermed fundet udaf fra mit empiri at disse bogstave... -
Matematik B - A (turbokursus)
ForumindlægHej, jeg starter på et "turbokursus" i matematik (B - A) i sommerferien. Kurset foregår i perioden 25/6 - 3/8 (cirka). Det er ude på DTU, og jeg bor selv tæt på Svanemøllen (København Ø) Jeg ved ikke, hvor meget hjælp jeg skal bruge endnu, men jeg er helt sikker på, at... -
Emneforslag SRP - Matematik + Datalogi
ForumindlægHer kan du finde emneforslag til studieretningsprojekter i Datalogi-Matematik. Du kan du også selv kan bidrage med forslag (Emne, problemstillinger, evt. litteratur). Optimering via pc http://fys.dk/perspektiv/per/ma/05ma/haefte/4_optimering.html Beregning af pi Om moderne metoder til maskinel u... -
er der nogen der tilbyder undervisning i matematik?
ForumindlægHejsa. jeg mangler akut hjælp i matematik, da jeg ikke kan følge med på det kursus jeg er tilmeldt. jeg læser på a niveau. Da det er 20 år siden jeg gik i skole og ikke kan huske det grundlæggende har jeg meget svært ved at følge med. Jeg har mest brug for hjælp i differentialregning og integrati... -
SRP Idræt og Matematik. Hjælp Haster
ForumindlægHej. Som ovenstående har jeg valgt at skrive SRP (3.g's) i fagene Matematik (A) og idræt (B). Men problemet er at jeg ikke ved hvilken emne jeg ville skrive om inden for de to fag? Er der nogen der har evt. skrevet et tidligere SRP i de to fag el. bare nogen der i det hele taget som kunne kom... -
Hjælp til Matematik A på HTX
ForumindlægHej. Jeg er en 18 årig pige, som er 3.g på htx i Holstebro, hvor jeg også bor. Jeg har utroligt svært ved at forstå matematikken, og skal have den forklaret og skrevet ned igen, før jeg forstår det så nogenlunde. Jeg skriver i denne annonceområde, fordi du selvf. vil blive betalt for det. Hvi... -
SRO hjælp til matematik teori
ForumindlægJeg har lidt problemer med at skrive matematik teori afsnittet i vores SRO håber nogen vil hjælpe :) Vores SRO handler om retlinjet bevægelse. Spørgsmålet: Redegør kort for hvordan hastighed og acceleration defineres vha. differentialregning. Udled bevægelsesligningerne for konstant acceleret b... -
Graden af matematik i IBP
ForumindlægHej Alle, Jeg skal starte på studie til sommer, og jeg er så godt som sikker på, at jeg gerne vil læse International Business and Politics. At arbejde med sfæren mellem virksomheder og statslige institutioner tiltaler mig virkelig, og jeg interesserer mig meget for international økonomi (makr... -
Mangler du lektiehjælp i Matematik ?
ForumindlægHej hvis du står og mangler én der kan hjælpe dig i faget Matematik på C/B/A - niveau og går du i Gymnasiet eller på HF? Så tilbyder jeg lektiehjælp. Det er primært i Aalborg og Nordjylland, men der muligt for lektiehjælp online via SKYPE hvis du bor udenfor Nordjylland. Jeg er 40 år og har mer... -
SRP - Kemi og Matematik
ForumindlægHey derude... Jeg har valgt mine fag nu til at være Kemi A og Matematik A Jeg har meldt mig til et forsøg hos Århus uni om kemiluminiscens (knæklys). Jeg har ledt på nettet og det ser ud til at det kun er reaktionskinetik og differentialligninger der kan belyse dette emne... Mit spørgsmål er... -
Online-hjælp til Matematik/Sandsynlighedslære
ForumindlægJeg (49) er cand.scient. i fysik/matematik og interesserer mig også for statistik/sandsynlighedslære. Har en del undervisningserfaring fra VUC/Seminarium/HF samt Teknikum (ingeniørudd.). Har du brug for online-hjælp (Skype el. lign.), skriv da venligst til min brevkasse her i forumet, så svarer... -
HJÆLP TIL ALMINDELIG MATEMATIK OG MEDICINREGNING TIL SYGEPLEJESTUDERENDE
ForumindlægHej mit navn er Ludia Lydiksen, 24 år og bor i Aabenraa Jeg går på sygeplejeuddannelse i Vejle og er halvvejs. Jeg skal snart have medicinregning, og har derfor snart brug for hjælp til at kunne forstå almindelige regneregler og medicinregning. Jeg er ikke særlig god til matematik, og har derfo...
