Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 19401 til 19420 af 45450
-
HJÆLP MIG:D
ForumindlægJeg har et billede som hedder: Albrecht Dürer, Der heilige Hieronymus i studerekammeret, 1514. Jeg syens det er et svært billede og kan derfor ikke finde budskabet. BUDSKAB - hvilken holdning udtrykker kunstneren til det tema, han har sat på dagsordenen? - Hvilken holdning, hvilke livsvær... -
Dansk
ForumindlægJeg har valgt kombinationen Dansk + Kemi under emnet 'medicin'. (1851-1914) Men jeg er lidt på barn bund i dansk-delen. Det var lidt/noget sværer at finde litteratur, end jeg troede. Er der nogen derude, som lige sidder med en super idé eller bare et forslag, til noget litteratur jeg kan ... -
spanske synonymer etc. link
Forumindlæget link til spanske synonymer- antonymer , forklaringer af ord og oversaetter http://www.elmundo.es/diccionarios/index.html god arbejdslyst -
HJÆLP !!!
Forumindlægg(x,y)=x^3+x^2 y-y^2,(x,y)∈R^2 Bestem de kritiske punkter for g. Bestem arten af de kritiske punkter. Jeg ved ikke hvad jeg skal gør med denne her opgave :( -
essay
ForumindlægHej Hvad er et essay og hvilke vigtige ting skal indgå i et essay? -
Oprindeligt
ForumindlægHvornår hedder det/ Eller hvad hedder det: Jeg kommer oprindeligt fra Jylland Eller hedder det; Jeg kommer oprindelig fra Jylland Hvornår er det det ene og det andet? Forklaring søges -
-Nogen der har været til optagelsesprøve?
ForumindlægHvordan er det, hvad er det man skal til fx dansk? Stiller de svære spørgsmål. er der overhovedet spørgsmål? Får man opgaver man skal lave til fx matematik osv? -
SRP i Kemi og Historie - kemiskevåben i 1. verdenskrig (klorgas)
ForumindlægHej jeg skal skrive en SRP i kemi og historie under emnet kemiske våben. Jeg har tænkt mig at skrive om brugen af giftgas i 1. verdenskrig, hvor jeg bl.a skal lave et forsøg med klorgas i kemi. Så jeg ville lige høre om der er nogle af jer, der har nogle idéer til nogle (primære)kilder (især i ... -
SRP Smertestillende HI/KE
ForumindlægJeg skal til at skrive SRP om smertestillende i Historie og Kemi. Er der nogle af jer eventuelt har litteraturliste eller noget jeg kan inspirer mig med ? -
Bøjning af "to sing"
ForumindlægHey. Hvordan bøjer man "to sing"? To sing, he sings, he sang, he has sung??, he had sung??, he will sing.. Jeg skal skrive en sætning som på dansk er: ... sunget af Celine Dion.. .. sung by Celine Dion? -
Oldham & Hackman - Hjælp !
ForumindlægEn der kan fortælle mig kort hvad Oldham og Hackman's motivationsteori er og hvad den går ud på? På forhånd tak :) -
lille tekst som jeg ikke forstår
ForumindlægEn lille tekst som jeg ikke forstår er der nogle som kan fortaelle mig den på dansk tak The influence of the new theatre can be most notably detected in the shimmering, courtly magic of The Tempest, but some scholars have detected signs of a tired mind in Shakespears later works. In 1613 shakespe... -
Elefanten i rummet..
ForumindlægGod aften alle sammen. Jeg går pt. ikke i skole, derfor er mit spørgsmål ikke skolerelateret. Vidste bare ikke lige hvor jeg ellers skulle stille det? Hvis siger der er en elefant i rummet, betyder det så ikke at der er noget som man ikke kan tale om - noget som begge ved er der og som er me... -
Abstract
ForumindlægHej. Er der nogle der vil se mit abstract igennem for grammatiske fejl? -
Hvor mange fodnoter?
ForumindlægHej Hvor mange fodnoter er det normalt at have i en SRP på 20 sider i Samfundsfag og Psykologi? Ved godt det er meget forskelligt, men bare sådan ca. - er det 20 eller er det 80 .. Hvor mange har I, i jeres? og hvor mange sider, og hvilket fag Håber I vil hjælpe -
Gloser
ForumindlægNogen der sidder med gode gloser til emnerne "South Africa", "gun violence" eller "living differently"? -
Optagelseprøve
ForumindlægJeg skal til optagelsesprøve engang i april og vil gerne vide hvordan det foregår, hvad man skal op i, er mundtligt ? hvornår får man svar?. Det er bare så at jeg har en chance for at forberede mig til den, er sikker på mine lære har taget fejl ! :) På forhånd tak ! //Erol -
AT synopsis, SRP eller andet om Darwin
ForumindlægHej alle sammen Er der nogen der har skrevet en eller anden form for opgave, helst AT-synopsis eller SRP, om Darwin? Kunne nemlig godt bruge nogle opgaver til at se hvad der er vigtigt for mig at komme omkring når jeg skal skrive om Darwin i religion og biologi. Håber at nogen kan hjælpe? På forh... -
Eksempler på potensfunktioner?
ForumindlægHej! Hvilke sammenhænge i den virkelige verden kan beskrives som potensfunktioner? Synes ikke, det er så let at finde noget om på nettet. Måske har I nogle forslag? -
Matematik modellering
ForumindlægHej alle! Min gruppe og jeg sidder med et forløb i matematik og historie. Vi har om slaget ved waterloo med Napoleon i magten. Vi arbejder med metoden matematik modellering i matematik og kontrafaktisk metode i historie. Hvordan kan vi regne slagets forløb ud i excel? med tal af tab? Vi har f...
