Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 19481 til 19500 af 45491
-
Tre dage i Prag - SSO
ForumindlægEr der nogen som skulle have en analyse og fortolkning liggende på Naja Marie Aidts "Tre dage i Prag" fra hendes novellesamling Vandmærket? -
To eventyr
ForumindlægEr der nogen der sidder inde med analyser af eventyrene "Skønheden og uhyret" samt "Østen for solen og vesten for måne"? -
Statsministerens nytårstale
ForumindlægNogen der har lavet en analyse af statsministerens nytårstale fra i år? Jeg har nemlig svært veed at opbygge den. Håber I kan hjælpe!! Det haster . -
Hjælp til fortolkning af novellen "Irregularities"
ForumindlægJeg har problemer med fortolkningen af analysen "Irregularities" af Courtney Jones. Jeg håber du kan hjælpe mig?? -
"Den Onde Lykke"
ForumindlægEr der ikke nogle der vil hjælpe mig med analysen af "den onde lykke" af Tove Ditlevsen? Jeg kan ikke finde ud af hvordan den er opbygget m.m.? Hjæælp.. ;-) -
Billedanalyse!
ForumindlægNogle der kan hjælpe med at analysere billedet "american gothic". Det er ikke lige min stærke side.. -
Hjælp= John Fortune
ForumindlægEr der nogen, der har en analyse af John Fortune læggende derhjemme, så vil jeg meget gerne have at få lidt hjælp! På FORhånd tak! -
REKLAME ANALYSEEEEE
Forumindlæghejsa vi skal skrive en analyse af en reklame i dansk og jeg ville være rigtig glad hvis i ville se hvad jeg har skrevet indtil videre :))) -
Argumentationsbegreb?
ForumindlægHej med jer. Hvad hedder det begreb i en argumentations-analyse-model, hvor skribenten inddrager en ekspert? Mener der er et bestemt begreb for det, men kan ikke finde det nogen steder. På forhånd tak :) -
AT-eksamen
ForumindlægHey Er der nogen der vil kigge på min analyse af to historie kilder fra anden verdenskrig? Jeg er nemlig i tvilv om jeg har lavet det rigtigt. -
Digtanalyse Klaus Rifbjerg
ForumindlægEr lige startet på Hf og mangler hjælp til digt analyse af Klaus Rifbjergs " Fødsel ". Jeg håber der er nogen der kan hjælpe. -
En Kommentar?
ForumindlægJeg er igang med at analysere en kommentar, men jeg ved ikke hvordan en typisk kommentar er bygget op og hvad der normalt kendetegner en kommentar. Nogle der kan hjælpe? -
hjæælp
Forumindlæghej jeg ville lige høre ad, om der er nogen som har analyseret billedet "frokost i det grønne" af manet? kunne virkelig godt bruge noget hjælp?? -
Hjælp ! . Skal lave en afslutning af 'katten ''Af forfattern Naja Marie Aidt.
ForumindlægHej ,, jeg skal lave en afslutning i min stil / analyse . Skal bruge nogle samligninger . Fra bogen ( Noveller Vand mærket ) -
Valg af musikvideo
ForumindlægJeg har trukket musikvideo i dansk mundtlig. Nogen der har nogen idéer til en musikvideo der er god at analysere? :-) -
Hjælp til fortolkning
ForumindlægHej. Jeg skal analysere maleriet "det glade barn" af Otto Frello og ville bare høre, hvordan I fortolker det? Og hvad I tror Otto ville med maleriet? -
Jeppe
ForumindlægJeg har valgt novellen "I skole" som af skrevet af jeppe Aakjær Og nu spørg jeg om Nogen der har en analyse af Jeppe Aakjær "I skole" ? Det haster -
Citater
ForumindlægHej, er det en god idé at oplæse et par citater (tænker 2, 3 stk.) når jeg i AT analyserer en bog? -
Filmanalyse - Gyserfilm?
ForumindlægHej allesammen herinde. Jeg vil lige hører jer om hvad i mener der bør skrives om i en analyse af en gyserfilm - hvad bør man komme ind omkring? På forhånd tak. -
Hvilken Model
Forumindlægjeg skal lave en analyse af en kortfilm til min dansk eksamen, men jeg kan ikke finde ud af hvilken analysemodel jeg skal bruge?! Nogen forslag?
