Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 19541 til 19560 af 63056
-
Platons "Gorgias"
ForumindlægHej alle - jeg tænkte på, om der eventuelt var nogle, som havde nogle noter til Platons "Gorgias"? -
Kvinden der gik ind i døre
ForumindlægSkal lave en analyse af kvinde der gik ind i døre, med fokus på fortælleteknik. Har i nogle gode noter?? -
Teofrast`s Mennesketyper eller Karakteres
Forumindlæghejsa...Er der nogen, som har nogle gode noter til teofrast`s mennesketyper eller karakteres...??? -
Ægtestand af Thomasine Gyllembourg
ForumindlægNogle som har gode noter til Ægtestand af Thomasine Gyllembourg? Det ville være dejligt, hvis nogle havde :) -
HJÆLP TIL TEKSTEN "FAIDROS/PHAIDROS" AF PLATON
ForumindlægEr der nogen der har noter til teksten Faidros af Platon? Helst skriftkritikkens del. -
kroisos
Forumindlæghej er der nogen som har noter til herodots kong kroisos, hvilke fagudtryk bør man bruge?? -
The Million Year Picnic
ForumindlægEr der nogle der har nogle gode noter til denne? I need help abt Themes? -
Den anatomiske tegning af Peter Seeberg
ForumindlægHejsaEr der nogen der har nogle noter til denne tekst? Eller noget godt at sige til den? -
En hjältes död
ForumindlægEr der nogle, der evt. har nogle noter eller noget klogt at sige om denne tekst? -
hjælp
Forumindlæghej har brug for dansk noter, speciel om stil perioder, og evt analyse modeller -
Das Blaugeschlagene?
Forumindlæger der nogen som har læst historien Das Blaugeschlagene? som måske har nogle noter til den?? for den er med i mit pensum... -
Stern ohne himmel
Forumindlægjeg har hårdt brug for hjælp og noter til denne tekst!...jeg har stykket hvor de opdage Abiram i madkælderen...hjælp! -
medusa9;s ankles
Forumindlæghey,er der nogen der har noter til denne tekst?(jeg har tjekket cliffnotes og sparknotes).på forhånd tak -
John Dewey - Refleksiv tænkning
ForumindlægNogle der har skrevet noget eller har noter om refleksiv tænkning af John Dewey? -
Hvad er nytte og pligtetik?
ForumindlægEr der en som ligger inde med nogen noter om nytte og pligtetik, eller som muligvis kan forklare mig hvad det er? På forhånd tak :-) -
wiedersehen mit dem vater
ForumindlægNogle der har nogle gode noter, eller opsætninger til eksamens teksten - wiedersehen mit dem vater???? -
Sprog og Odyssen
ForumindlægHejNogen der har noter til sproget (iagttagelser i stilen, sproglige kendetegn) i Odyssen? 1. vers.. -
h.c. andersen og Carl evald
ForumindlægHej- er der nogen der har nogle noter til "fem fra en ærtebælg" og "kaalormen"? på forhånd tak:-) -
Sygeeksamen i spansk
ForumindlægMå man godt tage noter med til pensum til spansk eksamen niveau C? -
Religion B
ForumindlægHej Er der andre der har religion B, mht til udveksling af noter? mvh Mikkel
