Søgning på: tysk analyse. Resultater: 19541 til 19560 af 38620
-
Er der tilfældigvis nogle, der har lavet en reklameanalyse af reklamen "molly" fra Den Gamle Fabrik? :-) Håber der er nogle venlige sjæle, der kan...
ForumindlægEr der tilfældigvis nogle, der har lavet en reklameanalyse af reklamen "molly" fra Den Gamle Fabrik? :-) Håber der er nogle venlige sjæle, der kan og vil hjælpe! -
Foreslag til problemformulering
ForumindlægVille lige høre om, der ikke var en venlig sjæl, der kunne komme med nogle forslag til, hvad jeg kunne arbejde med i fagene Dansk og Naturgeografi? Det skallige påpeges, at emnet altså er Energi -
Humanistisk metode !
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen imorgen , og jeg har brug for en forklaring om den humanistisk metode. Jeg har faktisk søgt om den på google ,men jeg kunne ikke forstår hvad den er , og hvad bruger man den til , er der nogen der kan hjælpe ??? tak -
Hjælp til problemformulering!
ForumindlægHej Alle Jeg har årsprøve i AT her til sommer. Mit emne er F.W. Taylor og industrialiseringen i USA, men jeg har lidt problemer med at formulere en problemformulering. F.W. Taylor er ham der startede tankerne bag det, der ligger til grund for at Ford opfandt samlebåndet, det handler om at org... -
Mangler?
ForumindlægMangler der noget elementært i denne tekst? -
EKSAMEN I ENGELSK IMORGEN
Forumindlægjeg har trukket en engelsk tekst, en historie på 5 sider, som jeg skal op i imorgen. Jeg ville spørge om hvad synes i der er vigtigtst at have med i min fremlæggelse, der er så meget man kan få med, men dér er ikke nok tid til at fortæ... -
Hvem lytter til Pink Floyd?
ForumindlægHej mennesker! Jeg sidder her og laver opgave om Pink Floyd, men jeg kan simpelthen ikke finde noget som helst om hvilke slags mennesker (hvis man kan sige det sådan) det lytter til deres musik. Det er selvfølgelig mange forskellige typer da de er en ret kendt gruppe, men der må vil være noget ov... -
Hjælp korfilm til mundligt eksamen
ForumindlægHej. Jeg har trukket om kortfilm til min mundlige eksame, jeg har vagt filmen, men er nu helt lost, fordi hvor skal jeg starte, og hvor skal jeg slutte, jeg har fundet det stykke jeg skal læse op, men hvordan kan man stille det op så det er nemt og ikke gør en forvirret? min film hedder Perker og... -
deduktion metode
ForumindlægHej, Nogle der kan svarer på hvad deduktion inden for samfundsfaglig metode præcist dækker over. Bruger man deduktion hvis man bruger modeller og tabeller i sin synopsis? tak på forhånd -
Mundtlig SOP Eksamination
ForumindlægNogen der har været oppe og forsvare deres SOP, der kan komme med tips & tricks? Jeg skal forsvare min i næste uge, er men er en smule blank på processen, og hvad det er jeg skal lægge vægt i på min 10-minutters fremlæggelse om mit projekt. Takker på forhånd. -
Samfundsfags metoder/begraber
ForumindlægHej ville lige høre om der ikke var nogle der kunne hjælpe mig med hvilke Samfundsfags metoder/begraber der findes. Skal bruge dem her i min afslutnings eksamen men synes ikke lige jeg kan finde nogle eller huske dem. -
portræt der har meget symbolik
ForumindlægHvilket portræt kunne understøtte Michael Strunges plasticsol digt. ??? dansk mundtlig fsa. -
Funktioner
ForumindlægNogen der kan svare på dette nedstående spørgsmål? Du skal redegøre for hvordan man ud fra en række data kan bestemme en model. -
retorik?
ForumindlægHey! Nogen der har en definition på retorik? -
Hjælp
ForumindlægHej. Er der nogle der kan hjælpe med noget dansk? Svar på denne tråd, så kan jeg skrive en besked om hvad det helt konkret går ud på. -
Unge og Identitet
ForumindlægHey står i et problem skal lave en synopsis til den 25 maj. Skal finde en bog der har noget at gøre med unge og identitet, det må ikke være 1-2-3 nu, af jesper wung-sung, eller Patienten, af Peter Seeberg, eller Frederiks oprør, af Martin A Hansen. Pleas hjælp, er så meget på røven! :) -
Hjælp til Roden af Martin A. Hansen
ForumindlægJeg har trukket "Ungdom" til fordybelsesområde i dansk eksamen. Jeg har derfor valgt teksten "Roden" af Martin A. Hansen. Den handler om kraften, der går fra far til søn. Jeg har lidt svært ved at fortolke den.... Er der nogle, der evt. kan hjælpe mig med det????? Tak på forh... -
Budskab i "Life is a bitch"
ForumindlægHallo:) Jeg skal meget snart aflevere min synopse i dansk. Jeg har trukket kortfilm og valgt kortfilmen "Life is a bitch", som jeg nu har gennemanalyseret. Men jeg kan bare ikke helt finde ud af budskabet. Nogen, der kan hjælpe mig? :D -
Angående samfundsfags eksamenskarakter
ForumindlægVar til samf C eksamen her forleden, fik et 7 tal. Argumentet for jeg ikke fik 10 eller 12 var: Det eneste forkerte jeg gjorde var ikke at henvise så meget til den tekst jeg havde trukket, alt hvad jeg blev spurgt til var besvaret fint, kan det virkeligt trække så meget ned? -
Dansk eksamen - mundtlig.
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er virkelig på *kideren da jeg skal aflevere min synopsis her på Mandag, men jeg kan på ingen måde finde ud af det. Jeg har trukket artikel, og jeg mener at jeg skal finde en artikel, (har valgt en artikel fra Læger Uden Grænser) - Men når det så er sagt, er jeg virkelig los...
