Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 19561 til 19580 af 45491
-
BNP
ForumindlægHej Jeg skal lave en analyse af hvilke aktiviteter der medtages ved opgørelsen af BNP. Ved ikke lige hvilke aktiviteter det er. Er der nogen som kan hjælpe mig lidt? -
Nogen der har læst "Den evige jøde"
ForumindlægNogen der har læst "Den evige jøde" og kan hjælpe mig med at analyse, fortolkning og perspektivering af den :) TAK -
Efter ballet.
ForumindlægHeej!! Er der nogen af jer der har læst og analyseret Efter ballet af Herman Bang? 1883.. Ville være enormt godt hvis det var :$ -
de forsvundne ansigter
Forumindlægjep.. mangler desperat noget inspiration til en analyse af "de forsvundne ansigter" hvor man bruger freuds teorier..!! anyone?? -
Genremæssig perpektivering?
ForumindlægHej alle. Jeg sidder med en analyserende artikel, hvor jeg skal lave en genremæssig perpektivering til sidst. Er der nogle der kan fortælle mig hvad det hendler om, eller give mig et godt eksempel? Tak på forhånd. -
KATRINE MARIE GULDAGERS
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe mig med at analysere og fortolke "en skilsmissehistorie" af KATRINE MARIE GULDAGERS? Tak på forhånd:) -
Vil du hjælpe ?
ForumindlægHeej Allesammen Vil høre om nogen af jer kender nogle gode reklamer, som kan analyseres ? Kan simpelthen ikke finde noget brugbart .. På forhånd tak -
Hjælp til Saalbach, Kødet
ForumindlægHar brug for hjælp til analyse af astrid saalbachs "Kødet". Især med henblik på symboler, tolkning og budskab. -
Biedermeor-digt?
ForumindlægLav en analyse af digtet: Tordenvejret om natten. Overvej hvorfor det kaldes et biedermeor-digt. Hvad karakteriserer retningen: Biedermeir? -
Hjælp! HM. (1964) af Klaus Rifbjerg
ForumindlægHej.. Er der nogle der kan hjælpe mig med en analyse af novellen "Hm". skrevet ad Klaus Rifbjerg i 1964 -
Analuse "En stol for lidt"
ForumindlægNogen der ligger inde med en analyse af novellen " En stol for lidt", eller som eventuelt ville lave et udkast til den, jeg er virkelig dårlig til det, og kunne godt bruge lidt hjælp? Bare rolig det er ikke til en aflevering. -
teknologi
Forumindlægjeg har analyseret nat og æd I den sammenhæng skal jeg skrive en indledning som omhandler teknologi og natur, nogle råd til hvad man kan skrive? -
En danse på rose
ForumindlægHej! vi skal analysere og fortolke kortfilmen/Novellefilmen en dans på roser og vil høre om nogen af jer har noget liggende, der kan bruges? -
acht neun siebenundsiebzig
ForumindlægEr der nogen af jer kloge hoveder, der har lavet en dansk analyse af acht neun siebenundsiebzig. Har virkelig meget brug for det. pls. på forhånd tak. :-) -
Romantikken
ForumindlægHej er i nogle der har analyseret Staffeldt Ganimed som har noget skelsættende at sige? Det er til SSO.æ Og ligeledes evt noget om billedet: vanderen over tågehavet. :) -
SRP
ForumindlægHey, skriver SRP i historie/engelsk og kan rent faktisk ikke huske om analyse delen skal være på engelsk? -
Naja Maria Aidt
ForumindlægJeg skal lave en analyse af "Som man kender hinanden" (fra tilgang) men jeg fårstår den ikke.. er der nogen der kan hjælpe og evt. forklare mig den? -
'De To Kors'
Forumindlæger der nogle der har analyseret 'De To Kors' af Storm P? Eller har viden om dette maleri, for min inspiration er lige pt. ikke særlig stor når jeg kigger på det. -
Geert Hofstede
ForumindlægHej Er der en herinde der har styr på Geert Hofstedes Kultur Dimensioner, som kan hjælpe mig med at anvende den i min analyse del? -
Cuba-krisen og matematisk spilteori
ForumindlægHej.. Ville bare høre om nogen har arbejdet med at analysere Cuba-krisen som et spil vha. matematisk spilteori??
