Søgning på: international økonomi b noter. Resultater: 19681 til 19700 af 103789
-
årsprøve??
Forumindlæger der nogen som har læst "Das Blaugeschlagene" ?? for jeg skal til årsprøve i den, og forstår den ikk... og kunne rigtig godt bruge nogle gode noter -
Den nye verden
ForumindlægEr der nogen der har nogle noter til bogen "Den nye verden" jeg evt. må låne/få?! -
Romerriget
ForumindlægVille bare høre om der var nogen der havde nogle noter til det her emne må meget gerne komme ind på en redegørelse for det politiske og sociale system i Romerriget -
Dead As They Come
ForumindlægHeej!!Er der nogen der har læst "Dead As They Come" -og har nogle gode noter?? -
Aboriginals
ForumindlægNogen der har noter til religions emnet Aboriginals?Vi er igang med bogen: Mennesket og Myten (Religion og virkelighedsopfattelsen i det nordlige Australien).På forhånd tak -
Datalogi
ForumindlægHej skal op i datalogi på fredag. Har lidt svært ved Java script, er der nogen der har god noter til emenet. Hvordan foregår eksamen...? MVH Malika -
Pressalit
ForumindlægHej, er der nogle der har læst, romanen "Brevbærende" og som lige ligger inde med nogle noter, så ville jeg blive meget glad. På forhånd tak. -
Schuberts Unvollendete gennemgang
ForumindlægDer skulle vel ikke være en som ligger inde med en gennnemgang/noter/anything til teksten Schuberts unvollendete? Står og skal til test i den på tirsdag, men den er satme lang :P -
Ich lauf niemandem mehr nach
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive en opgave omkring teksten: "Ich lauf niemandem mehr nach" Er der nogle som har nogle gode noter til teksten? -
Tønders historie ?
ForumindlægHej alle .Jeg ville høre om der er nogen der ligger inde med bare det mindste om Tønders historie af den ene eller den anden art.Om det er en opgave, noter eller lign. er mig helt ligemeget. =) -
das verbotene Zimmer
ForumindlægHej allesammen, jeg sidder med teksten "das verbotene Zimmer" og skal op til eksamen i morgen i den. hvis i har læst om den ville det være en stor hjælp for mig at dele jeres noter. -
Nodepapir
ForumindlægNogen som kender et sted hvor man kan plotte sine noderne ind i et noderpapir, online.... skal nemlig bruge det til min Noter... -
autolyse! hjælp
Forumindlæger der nogen der kan forklare hvad autolyse er? har i mine noter skrevet at det bare er en reaktion vand selv danner H2O --> H+ + OH- -
Økologi
ForumindlægHejsa! Er der ikke nogle der har/har haft biologi på A niv. i gym. der har en masse dejlige noter om Økologi? På forhånd tak! -
Denn wovon lebt der Mensch.
ForumindlægNogle som er heldige ejer af gode noter til teksten 'wovon lebt der mensch'? På forhånd tak. -
Nogen der kan hjælpe?
ForumindlægHej, er der nogen som ligger inde med gode noter omkring Märchenzüge eller forskellen på Volks- og Kunstmärchen..? Det ville være kanon. Tak. Nathalie -
Jordens Salte
ForumindlægHi... Jeg har brug for nogle noter om salte, nitrogens kredsløb, kalkning m.m. Er der nogen, der kan hjælp mig med det..? ;) -
Morten Nielsen - Dette er ikke døden
ForumindlægDer er ikke tilfældigvis nogen, der har nogle noter om dette digt vel? ^^ Alt kan bruges og vil blive sat pris på! -
Hjæææælp Plz..--Plz
ForumindlægAlles in allem side 106 øv 5 Nogle der har noter eller opgaveløsninger derfra??? Hjælp søges straks -
En der ved noget om salt? haster
ForumindlægHej. Jeg mangler seriøst en lille note til min eksamen, kan strøm gå igennem rent salt?
