Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 19701 til 19720 af 61668
-
Matematik c-b GSK ( 2 et halvt år efter afsluttet c niveau)
ForumindlægHej, jeg står og skal starte på GSK i den kommende tid, og jeg vil lige høre om nogle har erfaringer med matematik b suplering. Nu er det ganske længe siden jeg afsluttede matematik på C niveau, så jeg leder lidt efter svar på om hvor vidt C niveau stoffet er 'relevant' i forhold til b ni... -
Hjælp til Fysik C-eksamen! Gør rede for sammenhængen mellem lys og energi, hvor du tager udgangspunkt i lys som bølger''
ForumindlægGør rede for sammenhængen mellem lys og energi, hvor du tager udgangspunkt i lys som bølger'' -
Gode råd og hjælp til mit eksamens pensum, samt gode 'indlednings'-sætninger
ForumindlægHeysa :) Jeg ska op i mdt tysk, og vil derfor meget gerne, hvis der er nogle, der kan hjælpe mig lidt.. Jeg søger nogle gode indlednings sætninger -altså, hvordan man får hul på samtalen o. lign. Og så kunne det virkelig være guld, hvis der er nogle, der ligger inde med en præcis oversættelse af ... -
9. klasse eksamen i fysik/kemi: Hvilke emner kunne være en god idé at skrive dispositioner til?
ForumindlægSom overskriften, siger meget godt, så skal jeg snart til eksamem i fysik/kemi i 9. klasse. Jeg er i gang med at skrive dispositioner til nogle af de emner jeg kan risikere at komme op i. De emner, jeg mener er gode at skrive dispositioner til er: Magnetisme/elektromagnetisme Syre og baser ... -
Hvilket eventyr af H. C. A. er godt at perspektivere fyrtøjet til i den mundtlige dansk eksamen?
ForumindlægBare hvad der står i titlen. Tak :D -
eksamensopgaver....
ForumindlægHeJJ, nogen der ved hvor jeg kan finde eksamensopgaver i matematik.. altså til 1g.. -
Årsprøve
ForumindlægHey alle. Jeg kom lige til at tænke over, hvis man har været til mundtlig årsprøve i 2 fag i 1.g (matematik og tysk) er der så en mindre chance for at man komme op i den rigtige eksamen i 2.g? :-) -
Mathtype
ForumindlægHej Er der nogen, der bruger MathType, som man kan få det til at virke i Microsoft Word 2007? -
Hjælp til min 24 timers eksamen i biologi B den 17. juni 2014
ForumindlægHej Jeg søger en biologi"nørd" studerende/lære et eller andet til at hjælpe mig den 17. juni 2014. Jeg har 24 timers eksamen i biologi og er godt presset! Er normalt ret godt begavet, men af personlig årsager har jeg været stået lidt af på det sidste. Det er min sidste eksamen så er j... -
Mundtlige årsprøver
ForumindlægJeg går i 1.g. Jeg skal ikke op til nogle eksamener i år. Jeg skal op til skriftlig engelsk og matematik som årsprøver. Er der nogle, som ved, hvor mange mundtlige årsprøver, jeg så kan regne med? -
Supplering i sommerferien
ForumindlægHej studieportalen. Hvis man skal have supplering i sommerferien i fx. matematik A, hvornår ligger det så i sommerferien, og hvornår ligger eksamen? -
Vedhæft fil
ForumindlægHejsa. Nu har jeg i en tid beundret funktionen "vedhæft filer". Synes det er smart, at man lige kan tilføje fx et matematikdokument, så peecee ikke hele tiden skal benyttes til dette. Men spørgsmålet er så, hvordan denne funktion benyttes!? Har prøvet at vedhæfte en fil fra min pc, som ... -
SRP-valg af historisk kilde athensk demokrati i antikken (græsk matematik)
ForumindlægHej :) Jeg sidder og skal vælge en historisk kilde til min SRP i Matematik og Historie om græsk matematk med fokus på Euklid. Den historiske del af min problemformulering lyder: Med udgangspunkt i en redegørelse for det politiske og videnskabelige klima i det antikke grækenland ønskes en an... -
SRP-Valg af historisk kilde athensk demokrati i antikken (græsk matematik)
ForumindlægHej :) Jeg sidder og skal vælge en historisk kilde til min SRP i Matematik og Historie om græsk matematk med fokus på Euklid. Den historiske del af min problemformulering lyder: Med udgangspunkt i en redegørelse for det politiske og videnskabelige klima i det antikke grækenland ønskes en an... -
evolution - livets oprindelse 24 timers forberedelse til biologi (B) eksamen.
ForumindlægHej er der en der vil hjælpe mig med at redegøre kort for symbiose-teorien og forklare betydningen af henholdsvis mitokondrier og grønkorn for livet på jorden? .. Jeg har læst omkring symbiose på nettet men kan virkelig ikke forstå det, er der ikke en der kort vil forklare mig det med deres egn... -
Adganskrav = snittet af påkrevede fag el. alle fag?
ForumindlægSagen er den at jeg på det seneste har overvejet at give den et skud mod medicin-studiet, og derfor skal opfylde adgangskravet som i 2007 hed 9,5 i gennemsnit. Mit spg. lyder så: Er dette tal gennemsnittet af de relevante fag? (læs: påkrevede fag, i dette tilfælde dansk A, engelsk B, matematik ... -
Medicin på AU 2008
ForumindlægHej alle... nu er jeg snart færdig med eksamen og hvad skal man så bagefter? Jeg har endelig langt om længe fundet ud af at jeg gerne vil læse medicin, men da gennemsnittet er ret højt er det ikke sikkert jeg kan komme ind. på AU var snittet 9,6 sidste år. Jeg slutter selv af med at snit på ca.... -
Fald i efterlønsmodtagere?
ForumindlægHvorfor kom der fald i efterlønsmodtagere fra 2007? Er der nogen, som har styr på det? Mange tak! :-) -
Søger en lektiehjælper til 24-timers eksamen (Biologi B, STX 3.g) i Aarhus
ForumindlægHej! Jeg er en 3.g'er som søger en lektiehjælper som kan hjælpe mig med min 24-timers eksamen (Biologi B) i Aarhus. Bemærk at jeg søger en lektiehjælper som er dygtig til biologi. Jeg vil selvfølgelig gerne betale for det. Skriv venligst en privat besked for mere info. Mvh. -
Søger hjælp til biologi b 24'timers eksamen 3.g
ForumindlægHej! Jeg er en 3.g'er som søger en lektiehjælper som kan hjælpe mig med min 24-timers eksamen (Biologi B) i København. Bemærk at jeg søger en lektiehjælper som er dygtig til biologi. Jeg vil selvfølgelig gerne betale for det. Skriv venligst en privat besked for mere info. Mvh.
