Søgning på: engelsk brev. Resultater: 19781 til 19800 af 25907
-
Analyse af Mao 2 af Don Delillo .. hjælp ???
ForumindlægHej :) Emne: Urban life and postmodernism. Det er sådan at jeg skal op i muntlig engelsk i morgen.. og har prøvet at analysere teksen "Mao 2 af don Delillo" meeeeeen uden resultat :( så er der nogen her som lige skulle have lyst til at hjælpe mig lidt på vej ?? :) -
Aboriginals - Hjæææææææælp!
ForumindlægHej derude. Jeg er igang med en eksamensopgave i engelsk, hvor jeg har valgt at skrive om 'Aboriginals' Jeg er nu kommet i tvivl. Mit spørgsmål lyder således: Findes der nogle reservater for aboriginals? Altså et sted hvor de kan leve som de gjorde engang, bare hvor det er et reserva... -
Har i fået jeres skriftlige fsa tilbage?!?!?!
ForumindlægHej Studiepotalens brugerre.. Det er efterhånden ved at være noget tid siden FSA skriftlig var der og jeg ved at blive meget nysgerrig på min karakter i diverse fag, engelsk, dansk og matematik. Har i fået jeres prøver tilbage. Pt har jeg kun modtaget biologi karakteren :) -
Non-fiktionanalyse - opdeling i punkter efter formel?
ForumindlægNår man skal analysere en avisartikel (eller i det hele taget nonfiktion) så er der en bestem formel man kan gp efter (afsender, medium, hensigt mm.). Men hvad er bedst: at skrive analysen op i punkter ud fra formelen eller at skrive det som en flydende analyse, hvor man kommer ind på alle punkte... -
En der vil ret en eksamensopgave
ForumindlægHej jeg vil høre om der er en der vil bedømme min Engelsk B opgave fra HF eksamen 1 juni 2012, da jeg er ret sikker på det gik af h.. til, og vil derfor høre nogen ville give mig en mulig karakter? Så hvis der er en venlig sjæl der se på den sender jeg min opgave til jeres indbakke. på forh... -
FILM - MICHAEL COLLINS! HASTER
ForumindlægHej, jeg ville høre om en af jer kunne komme med et lille referat er filmen Michael Collins? Da jeg har den med i mit pensum til engelsk mundtlige prøve. Det er bare et lille referat jeg beder om! Eller om der nogle af jer der har downloaded en opgave vedrørende filmen? For der er nok en stor s... -
Studiejob
ForumindlægVi er et firma som trenger å oversette våre norske/engelske tekster til dansk for våre danske internett sider. Passer perfekt til studerende med internett tilgang. Jobb når du vil på kveldstid eller dagtid. Send en email til [email protected] dersom du er interessert. Ha en fin dag videre! :) -
Hjælp til rettelse af englesk grammatik
ForumindlægHej alle :) Er lige blevet færdige med noget engelsk delprøve grammatik som skal aflveres idag inden kl. 18.00 - så tænkte på om der evt. var nogle som ville kigge det igennem og evt. komme med rettelser? Hvis nogle er så dejlige at ville gør det, så sender jeg den over E-mail :) På forhånd tak... -
sport i syd afrika
Forumindlæghej alle sammen jeg har emnet sport i syd afrika til mundtlig fremlæggelse i engelsk. jeg har skrevet lige fra cricket til fodbold og jeg har taget tid og det varer cirka 4 minutter men jeg mangler en perspektivering og det skal helst være noget kort som jeg kan presse ind på 1 minut. har i nogle... -
Kender nogle denne stil?
ForumindlægHej. Jeg leder efter en engelsk højt niveau stil fra et eksamenssæt. Stilen skulle indeholde et racisme tema, som er taget op engang før år 2000. Nogle siger den er skrevet i år 2004 og jeg ved at det ihvertfald ikke er "Close to the waters edge", som er fra 2004! Håber der er nogle d... -
Hjælpe til studieretningsprojekt
Forumindlæghej.. Vi skal begynde på vores SPR men jeg ved ikke hvad jeg skal skiver om. Min studieretning er: Biologi A, Matematik B og Idræt B ( Dansk A, Spansk A, Historie A og Engelsk B) Jeg ville godt skiver i biologi om sukkersyge meg jeg ved ikke hvad den anden fag skal være. Håber der er nogen der ka... -
Oversættelse!
ForumindlægHverdagen for sorte har også ændret sig. I forhold til uddannelse er der fx sket meget. Da james meredith som den første sorte i 1962 blev optaget på University of Mississippi blev enorme protester udløst, mens 60% af de sorte i denne stat, der i dag bliver færdige med High School læser videre ... -
Lektiehjælp i KBH tilbydes
ForumindlægHej! Jeg er 23 år og læser på Københavns Universitet. Jeg tilbyder lektiehjælp (primært i dansk, engelsk, samfundsfag, metode, studieteknik etc.) til både folkeskole og gymnasieelever. Jeg har før være lektiehjælp for 9. klasseselever i tysk og matematik med godt resultat. Du kan fange mig og hør... -
Eksamensvideoer? HJÆLP! STX
ForumindlægHey! er der nogle af jer som kende gode links til eksamensvideoer(stx -mundtlig) jeg leder specielt efter videoer i dansk og engelsk (b) . Jeg har allerede søgt lidt på nettet, og de eneste links jeg finder (det grønne bord) koster penge eller ikke til privat brug.... håber nogle kan hjælpe... -
analyse af en tekst
ForumindlægHej allesammen Jeg ville spørge om der er nogen herinde fra der har læst en engelsk tekst: "Pedal Push" by Ravinder Randhawa? hvis der er, vil du ikke nok, please, skrive hvad den handler om? .. og en analyse? .. for teksten er utrolig svært, og jeg skal bruge den til i morgen :) ... -
Lektiehjælp i Odense tilbydes
ForumindlægHej alle sammen Jeg er en 19-årig pige, der netop har færdiggjort min gymnasieeksamen med linjefagene matematik A, engelsk A og musik B med godt resultat. Jeg tilbyder lektiehjælp i fagene dansk (afsluttede med 12 tal), engelsk (afsluttede med 12 tal) og matematik (afsluttede med 10 tal) til både... -
Lektiehjælp i Odense tilbydes
ForumindlægHej alle sammen Jeg er en 19-årig pige, der netop har færdiggjort min gymnasieeksamen med linjefagene matematik A, engelsk A og musik B med godt resultat. Jeg tilbyder lektiehjælp i fagene dansk (afsluttede med 12 tal), engelsk (afsluttede med 12 tal) og matematik (afsluttede med 10 tal) til både... -
12 på Gymnasiet ?
ForumindlægHej. Det ikke ret længe siden jeg blev færdig med mine mundlige prøver i 9 klasse. Jeg fik både 12 i dansk, engelsk og religion. Er det så muligt at få 12 i gymnasiet ligesom i folkeskolen eller er det lidt umuligt ? Skal nemlig starte på gymasiet efter sommerferien. -
Lektiehjælp i Odense tilbydes
ForumindlægHej alle sammen Jeg er en 19-årig pige, der netop har færdiggjort min gymnasieeksamen med linjefagene matematik A, engelsk A og musik B med godt resultat. Jeg tilbyder lektiehjælp i fagene dansk (afsluttede med 12 tal), engelsk (afsluttede med 12 tal) og matematik (afsluttede med 10 tal) til både... -
Global forretningssystemer
ForumindlægHejsa:) Jeg er meget interesseret i at starte på Aalborg universitet - på studiet Global forretningssystemer. Jeg har læst meget om uddannelsen på de forskellige sider, men vil gerne høre noget personlig erfaringer om uddannelsen. Er det et tungt fag at læse? Sværhedsgraden? Og kan ikke helt fin...
