Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 19861 til 19880 af 65601
-
redegørelse af periode? - historie eksamen
ForumindlægJeg har trukket kolonisering, og jeg tænkte på om man må redegør for perioden i redegørelses delen? -
24 timers fransk eksamen
ForumindlægHey! Jeg har trukket emnet "Første verdenskrig" og fik udleveret to tekster. Den ene er et uddrag fra en journal fra 1915 og det andet er en moderne avisartikel. Min præsentation skal vare mellem 5-7 minutter. Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal behandle og hvor hvor meget i dybd... -
HISTORIE EKSAMEN - ANTIKKEN HELLAS HASTER
ForumindlægJeg skal op til historieeksamen imorgen, og jeg har trukket emnet antikken - hellas. Jeg har fået tildelt 6 kilder, hvoraf 3 af dem overordnet beskriver samfundsstrukturen og styreformen i Athen vs. Sparta. 1 af kilderne omhandler Perikles - hvem han var, og hvad han gjorde. De 2 sidste kilde... -
Hjælp til biologi eksamens opgave
ForumindlægHej denne opgave som ligger på dette link vil jeg meget gerne have hjælp til. Jeg har svært ved at forstå figurene. Håber virkelig der er en der kan hjælpe, den er nemlig meget svært synes jeg!!http://laerer.aarhusakademi.dk/AARh/intranet/fagene/biologi/Roholt/Eksamenss%E6t/aar1997/maj/opgave%201... -
KRISE! AT EKSAMEN.
Forumindlæghej, jeg står og skal op til AT imorgen, og jeg føler virkelig jeg mangler noget på min analyse. Jeg har om selviscenesættelse på de sociale medier, og herudner har jeg anvendt roman jacobsens kommunkationsmodel, for og se hvilke funktioner der har været dominerende. De alle passer dog ikke, og d... -
Historie eksamen - Den danske velfærdsstat
ForumindlægHej! Jeg har trukket "Den danske velfærdsstat" i historie. Jeg må inddrømme, at jeg er helt lost.. Bilagene er vedhætet.. Evt. en, der kan hjælpe med en problemformulering eller problemstillinger..? -
Biologi A eksamens noter
ForumindlægHej derude, Er der en som sidder inde med noter til Biologi A pensum? Ville være til stor hjælp!! Håber I kan hjælpe :) -
besvarelser fra skriftlig biologi-eksamen
ForumindlægJeg så på et tidspunkt at man kunne se bedømmelser af afleverede besvarelser fra skriftlige biologi eksamner fra de foregående år - men problemet er, at jeg ikke kan finde dem igen.. Det er ikke så meget besvarelsen jeg er ude efter, mere hvordan man hvordan man dømmer udfra det afleverede materi... -
eksamen sæt 2002 og 2003
Forumindlæghej jeg er igang med mine sidste afleveringer, da jeg snart bliver student:)Er der nogen der har resultaterne til eksamensættet(sommer) for STX(studenteksamen) 1-årigt A niveau, Hvis i har dem vil ikk være søde og sende resultaterne til mig :)? -
Spørgsmål til AT-eksamen - METODER
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og arbejder med min synopsis, og tror desværre jeg har brugt forkert metoder. Derfor har jeg søgt efter at finde nogle nye metoder, som jeg så kan sige at jeg skulle have brugt i stedet. Men jeg har problemer med at finde dem. Jeg håber derfor at der er nogle der kan hjælpe m... -
Mulig fysik eksamen
ForumindlægHarj... Mit problem er heldigvis ikke noget som vil ske med 100% sikkerhed. Dog er det som følger:jeg er en af de 'heldige' som til sommer har, ja, risiko for at komme op i fysik (2.g). Dog er mit problem ikke det faglige, da jeg er rimelig go' til fysik. Jeg er egentlig bare usikker ... -
Eksamen mn fysik
Forumindlæghej alle. jeg skal også op i fysik på fredag. og kan kan komme op i følgende emner: 1. syre 2. baser 3. neutralisation 4. radioaktivitet 5. magnetisme 6. elektromagnetisme 7. induktion 8. transformation det var det. hvis der er nogen der har nogle brugbar notater i nogle af emnerne er i meget vel... -
AT eksamen 2009 - Hjælp
ForumindlægHej. Er der nogen herinde, som har valgt (ligesom mig) at skrive om "Jules Verne - Rejsen til månen" i AT12 med fagene dansk og fysik? -
AT-eksamen, det første korstog
ForumindlægHejsa, Jeg skriver om det første korstog i fagene historie (samfundsvidenskab) og religion (humanoria), er lidt i tvivl om hvilken metode jeg har brugt i religion i min AT-opgave.. Har analyseret Pave Urban II's tale, men ved ikke helt om det er en historisk-kritisk metode jeg har brugt (elle... -
AT-eksamen, det første korstog
ForumindlægHejsa, Jeg skriver om det første korstog i fagene historie (samfundsvidenskab) og religion (humanoria), er lidt i tvivl om hvilke metoder jeg har brugt.. Har analyseret Pave Urban II's tale, men er det nok bare at lave kildekritik på den, hvis historie skal være med som samfundsvidenskabeligt... -
AT EKSAMEN !!! Hvilke metoder?
ForumindlægHej . Jeg skal skrive AT i fagene Historie og Erhvervsøkonomi. Hvad for nogle metoder skal der bruges der? (: -
SPØRGSMÅL VEDRØRENDE TYSK EKSAMEN
ForumindlægEr der nogen, som ved hvad sættet fra tysk sygeeksamen 2011 hedder? Mvh -
eksamens tekster tysk a
Forumindlæghey ..ville høre om der er nogen der har gode noter til disse tekster...Das Spiel seines Lebens (Rovert Steinhäuser)Kinder der WildnisDer andorranische JudeDas Mädschen mit der EidechseStefanie af SichrovskyDie bleierne ZeitDie AmeisePrometheus Effi briestVil være taknemlig hvis i har... -
Eksamen i skriftlig musik
ForumindlægHej :-) Til jer der har været oppe til skriftlig musik i dag: Hvordan gik det? Og hvilken opgave lavede I? -
Eksamens hjælp (C-niveau)
ForumindlægHej, Jeg tænkte på, om man kan koble "Millenaristiske bevægelser (cargokult)" sammen med "Eskatologi: De sidste tider"? Hvis ja, hvordan? I min bog står der lidt under Eskatologi afsnittet, men jeg forstår det ikke i forbindelse med underemnet. Er der evt. nogen, der kan ...
