Søgning på: dansk reportage. Resultater: 19921 til 19940 af 41162
-
De nøgne træer
ForumindlægHey.. ville lige høre om der ikke tilfældigvis var nogen i det ganske dansk land som har lavet en god analyse og fortolkning af bogen De nøgne træer af Tage Skou-Hansen ??? -
Løgneren (3.årsopgave)
Forumindlæger der nogen ude i det ganske danske land, som har en 3.årsopgave liggende om Martin A. Hansens Løgneren? ville gerne låne en til at hente lidt inspiration til min kommende 3.årsopgave. -
Emne valg til en opgave
ForumindlægHej alle sammen. skal til og skrive faglig dokumentation i dansk. Hovede emnet hedder Danmark. Så skal finde ud af hvad der værd at skrive om her i lille danmark. Nogle der har nogle ideer ? Tak -
konkurrancemæssige position
ForumindlægVil høre om der er nogen som kan hjælpe mig med hvilke modeller som kan benyttes til at analysere "den konkurrancemæssige position på det danske markede" Håber i kan hjælpe -
Analyse af "Shit hvor er mit holdepunkt?"
Forumindlæghej jeg har fået til opgave at lave en analyse af kronikken Shit hvor er mit holdepunk? i dansk og jeg kunne godt tænke mig at spørge om der er nogen der har lavet den?. Som jeg kunne bruge som start hjælp. -
dysfunktionelle proletarer og rasende god underholdning.
ForumindlægEr der tilfældigvis nogen der har lavet "dysfunktionelle proletarer og rasende god underholdning" fra dansk a, højere handelseksamen fra maj 2011? Som gider at sende deres opgave til mig? :-) -
analyse af vangede billeder?
ForumindlægHej..skal til at skrive 1 års dansk opgave..er der nogen som har eller kender en analyse af Dan Turells "Vangede billeder", da jeg ikke rigtig kan finde noget jeg kan bruge -
Problemformulering DA/HI Besættelsen!
ForumindlægJeg skal til at skriver Dansk/Historie opgave, jeg har som fag valgt historie og taget udgangspunkt i besættelsen. Jeg mangler hjælp til at finde på en god og spændende problemformulering! -
60´erne!!! plz help...
ForumindlægJeg er igang med dansk opgave, og jeg arbejder den den kroniske uskyld af klaus rifbjerg. Jeg ville høre om der var nogen der ville fortælle om tidsperioden modernisme/nyrealisme. -
Bekendtgørelser
ForumindlægKære Studi Hvor finder jeg bekendtgørelserne for mdt. eks. i dansk og historie? De er ikke lige så nemme at finde på uvm.dk, som man umiddelbart lige skulle tro. På forhånd tak. Med venlig hilsen Søren Søgaard -
Hjælp til tysk oversættelse
ForumindlægHej. Jeg har prøvet at oversætte nogle danske sætninger til tysk og ville spørge om en ville kigge dem igennem og evt. rette mine fejl. Sætninger er vedhæftet. Tak på forhånd. -
Øv, jeg kan ikke lige dreje den her...
ForumindlægHejsaJeg skal over sætte sætningen:En brømt tysker og en berømt dansker mødtes for mange år siden i Hamborg. Ved mødes skal jeg bruge begegnen, men hvordan hulen skal den bøjes?På forhånd tak! -
Imperalsime
ForumindlægEr der nogen, som kender noget til bogen "Dansk kriger i Congo" af Erik Holm?Hvis ja, har i nogle forslag eller ideer til, hvordan en kildekritik kan gennem gennemføres? -
At rejse for at finde sig selv?
ForumindlægSkal skrive et dansk essay om at rejse for at finde sig selv. er næsten færdig men den er ik lang nok... har I en eller anden smart idé til noget jeg kan skrive? -
Tysk
ForumindlægEr denne sætning rigtig ???Sie gleich immer beleidigt, weil sie oft eifersuchtig ist.På Dansk:Hun bliver let fornærmet, da hun ofte er jaloux... -
nogle ideer?
Forumindlægjeg skal skrive om mediers indflydelse i en dansk opgave.. både gode indflydelser OG dårlige.. kan ikke komme på særlig mange! har i nogle ideer? på forhånd tak.. milla -
Harpens kraft
ForumindlægHej!Jeg er ved at skrive dansk stil og skal sammenligne 2 folkeviser! Har analyseret den ene, men ville lige høre om der var nogle der havde analyseret "Harpens Kraft"???Mvh Christian -
SSO --Spansk
ForumindlægHey..Ville høre, om nogle som har nogle ideer til, hvilken bog man kan skrive om i 3.årsopgave, som handler om ETA. Den skal dog både være på spansk og dansk. På forhånd mange tak!Mvh JJ. -
SSO
ForumindlægHejEr der nogen der kan give mig ideer til, hvad man skal skrive i en indledning, til SSO, please jeg vil have svar.Jeg skrive i dansk, vil jeg lige tilføje!På forhånd tusind tak:) -
socialisme
ForumindlægHey!! håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig med mit sidste spg i studieretningsopgaven: Vurder hvilken betydning socialismen har i aktuel dansk politik.
