Privatlærer

Hjælp til EØ

19. april 2018 af HFNU (Slettet)

Jeg har brug for hjælp til 6 emne på c niveau i erhvervsøkonomi. Det er hjælp til at forstå emnerne bedre og kunne løse opgaverne både bedre og mere effektiv. Det er alt i alt hjælp til eksamenstræning, jeg søger.

Jeg har kun mulighed for at modtage hjælpen online...skriv endelig tilbage til mig, hvis du tror du kan hjælpe


Brugbart svar (0)

Svar #1
19. april 2018 af FrkPapaya

Hej , du skulle gerne have fået min Emil adresse nu jeg vil gerne hjælpe :)

Svar #2
19. april 2018 af HFNU (Slettet)

Hvor er det pænt af dig ...1000 tak. Jeg skriver til dig lige her om lidt 


Svar #3
21. april 2018 af HFNU (Slettet)

Hej.

Jeg har skrevet til dig.

Kan du evt hjælpe mig med hvilken form for virksomheds type du vil åbne, hvis det var du f.eks. skulle åbne din egen virksomhed for første gang?

Jeg vil gerne åbne min virksomhed med en god ven, og vi har begge erfaring indenfor sælgerfaget, men INGEN erfaring indenfor iværksætterfaget.

Min ide er at "starte en virksomhed" , det er kun i faget EØ, så jeg skal ikke ud og åbne min egen virksomhed, men jeg har en ide om at åbne en online is-shop, med is, kager, mv.

Hvad er umidelbart din indtryk af en virksomheds ide som den ?? 

Har du evt. en bedre ide, eller en virksomhedstype du vil anbefale, for helt nye iværksættere som os


Svar #4
18. maj 2018 af HFNU (Slettet)

Jeg har desværre stadig ikke fundet nogle som kan hjælpe mig i forhold til eksamen i Erhvervsøkonomi C , og derfor vil jeg blive utrolig glad, hvis der er nogle som gerne vil hjælpe me EØ eksamen.

Jeg har brug for hjælp til 6 forskellige emne, hvor jeg har brug for at stille spørgsmål også brug for hjælp til at lave min egen virksomhedsplan.

Kontakt mig venligst over denne besked, hvis du tror du har tid og lyst.

Mange mange tak


Svar #5
31. maj 2018 af HFNU (Slettet)

Er der nogle herinde som kan hjælpe mig med erhvervsøkonomi? til at lave en virksomhedsplan....Jeg har brug for kunne stille spørgsmål til selve virksomhedsplanen.

Håber der er nogle som kan hjælpe


Svar #6
07. juni 2018 af HFNU (Slettet)

Hej alle er der stadig ingen som kan hjælpe mig i Erhvervsøkonomi C


Skriv et svar til: Hjælp til EØ

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.