Eksamensforberedelse

Eksamensudeblivelse.

14. maj 2018 af TrinaSommer25 (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej Alle, 

Jeg står i et rigtig stort dilemma, det er snart eksametid, og jeg har aldrig før haft problemer med eksamener.

Dog står jeg nu og har diagnose PTSD, som jeg næsten lige har fået. jeg har 2 fag på HF, niveau hvor lærerne simpelthen ike forstår og trigger min tilstand hele tiden. Dette gør at jeg frygter de 2 eksamener ekstremt meget. Og jeg har slet ikke lyst til at gå til dem. 

Jeg ville rigtig gerne starte forfra, dog ved jeg ikke om min læge vil give mig en sygemelding, da hun er utilregnelig og mener alt kan spises of motioneres væk uanset hvor sund og rask, fitness minded man er :( 

Jeg er enlig mor, og er bange for at min SU bliver taget hvis jeg ikke møder op. 
Jeg vil gerne starte forfra på fagene, og gøre mit denne gang or at finde en lærer der ikke trigger (ved godt det er svært/umuligt, men jeg vil prøve). Jeg har brugt de 2 forsøg i samfundsfag nu (hvilket gør det svært at få det igen :( nogle der kender til dispensation når man er syg? ) 

Har i nogle info/ råd? 

(frabeder mig virkelig kommentarer om at jeg bare skal tage mig sammen. Da jeg har levet på den i 3 år nu og den har ført ingen steder hen. ) 

Mange tak, og hav en rigtig dejlig uge :) 


Skriv et svar til: Eksamensudeblivelse.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.