Privatlærer

Statik og styrkelærer

25. marts 2020 af Signekas

Hej allesammen.

Hvis man søger hjælp i form af en tutor, mentor eller andet, til beregninger i statik og styrkelærer, er der så nogle derude som ved hvor man skal søge henne efter det?  :)

Hvis der skulle sidde en derude, så søger jeg en tutor som kan hjælpe mig med at øve op til reeksamen som ligger i slut maj. Jeg kan sende et eksamenssæt, som du kan se igennem inden vi mødes, og så kan vi sammen gå igennem den. 

Prisen kan vi snakke om :)

Glæder mig til at høre fra dig!


Brugbart svar (0)

Svar #1
25. marts 2020 af Germanofil

#0

Et oplagt sted ville være herinde på Studieportalen. Ellers kunne en hjemmeside som www.privatlærer.dk måske være interessant.


Brugbart svar (0)

Svar #2
25. marts 2020 af HawkLane

Har delet email, skriv gerne


Brugbart svar (0)

Svar #3
30. marts 2020 af nikolaj4

135 kr/time online indtil de tbliver varmere i vejret. själden  sjov opgave, fik 11 ud af 13  pa DTU

[email protected]


Brugbart svar (0)

Svar #4
30. marts 2020 af nikolaj4

#0

Hej allesammen.

Hvis man søger hjælp i form af en tutor, mentor eller andet, til beregninger i statik og styrkelærer, er der så nogle derude som ved hvor man skal søge henne efter det?  :)

Hvis der skulle sidde en derude, så søger jeg en tutor som kan hjælpe mig med at øve op til reeksamen som ligger i slut maj. Jeg kan sende et eksamenssæt, som du kan se igennem inden vi mødes, og så kan vi sammen gå igennem den. 

Prisen kan vi snakke om :)

Glæder mig til at høre fra dig!


Brugbart svar (1)

Svar #5
15. april 2020 af Stygotius

"Styrkelærer" ???

Du mener formodentlig "Styrkelære".  = læren om styrke


Svar #6
28. november 2020 af Signekas

Ja selvfølgelig. Styrkelære


Skriv et svar til: Statik og styrkelærer

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.