Søgning på: danskere i verden. Resultater: 18181 til 18200 af 47039
-
choices
ForumindlægAre there more choices generally today than say, fifty years ago? Help!! -
hvordan skal denne situation forstås ?
Forumindlæghvordan skal denne situation forstås ? -
to sætninger - omformulering
ForumindlægKræver disse sætninger omformulering? When the moon moves around the earth, not the whole moon is visible for us, because some parts of the moon are in the shadow of the earth. Dependent on how far the moon moved around the earth we have different names for the different positions of the moon. -
aflevering
ForumindlægKendetegn for realiteternesverden/resume et sted jeg kan læse der præcisere meget for det en aflevering eller en der har lavet det før? -
egils saga
Forumindlæghej, jeg er en tyske studerende og naeste uge skal jeg skrive examen om de tre digte af egil (höfudlausn, sonatorrek og arinbjarnarkvida). er der noget, der har skrivet essayen or bla om egil. det er virkelig saa vigtigt. tusind tak, anne -
Hvor er der mest ungdomskriminalitet i DK?
ForumindlægHej, vi er 3 flodheste unger, der er faret vild i floden. Vi har en projektopgave omkring ungdomskriminalitet. Vi skal vide hvor der i landet, sker mest ungdomskriminalitet. Vi har søgt diverse steder på google, men uden held... Håber der er nogle der kan hjælpe os tilbage, på rette spor!... -
Tysk stil - Mig i år 2035
ForumindlægHej. Jeg skal aflevere en tysk stil til i aften, så er der en der lige gider hjælpe mig. Jeg går i 9'ende klasse, og jeg vil gerne have hjælp til lige at få rettet denne tekst. Er der en der vil hjælpe? Wenn ich bin 35 jahre alt. Ich wohne mit meine Frau und zwei Kinder. Mein Sohn ist zeh... -
skriftlige eksamener tilbage
Forumindlæger der nogen som har fået deres skriftlige eksamener tilbage ? der har jeg nemlig , og det er gået sååååååååååååååååååååååååååååååååååååå dårligt!!!! jeg tænkte på hvis der er andre som har den samme følelse, så kunne det være jeg ikk havde det såå dårligt længere! :( det gør faktisk meget ondt... -
Romananalyse skabelon?
ForumindlægJeg er ved at udarbejde min 2.g's opgave, som er en romananalyse. Jeg har ikke haft heldet med mig til at finde en ordentlig vejledning/skabelon til det. Er der nogen der har et link til dette?? -
samfundsøkonomisk interesse
ForumindlægHey i kloge hoveder! Sidder og kæmper med flg. spørgsmål: VEd andvendelse af begreberne producentoverskud og forbrugeroverskud skal det forklares hvilken samfundsøkonomisk interesse, der kan være i at en virksomhed udvider afsætningen til DK. Er der nogen som kan lede mig på vej? -
Sammenhæng mellem moralrelativisme og postmodernisme
ForumindlægHvis der er en, der vil se følgende igennem, så ville jeg være meget taknemmelig: 1) Hvilken sammenhæng er det mellem moralrelativisme og postmodernisme? (Mit svar:) Jeg vil mere at den første er en konsekvens af den anden. Moralrelativisme opsummerer godt de strømninger, der var i 90'erne ... -
THE DOORS hjæælp til analyse
ForumindlægHej jeg skal snart op til musikeksamen. Jeg vil komme til at trække en sang af the doors som jeg skal analysere. Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg særligt skal lægge fokus på eller hvordan man helt præcist analysere sådan en slags sang (som f.eks. "love her madly")? Desuden... -
Offline translator
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart op til spansk årsprøve og jeg sucks til spansk. Ville høre om nogle af jer kender en offline translator, eller har andre gode tips? -Hejduder -
Eksamen imorgen
ForumindlægHEj........... Jeg har trukket om kulturmøde: kolonisering. og slavehandelen... Hjælp min med nogle problemstillinger... -
Bistandspolitik og partiernes grundholdninger
ForumindlægJeg har fået en opgave hvor jeg udfra nogle debatindlæg om Vk-regeringens nedskæringer i ulandsbistanden hvor en række partier udtaler sig om deres holdning til nedskæringerne og udfra dem skal jeg så komme frem til hvad deres grundholdninger er. Mit problem er at jeg meget gerne vil komme med l... -
Skibsdrengens fortælling
ForumindlægHey allesammen!! Er der én af Jer, som har lavet en analyse og tolkning af Skibsdrengens fortælling fra samlingen Vintereventyr af karen blixen? Har I evt. nogle gode links om fortællingen? PÅ forhånd tak Knus Artemis... -
Optagelsesprøve HHX
ForumindlægJeg er blevet erklæret ikke uddannelsesparat af min UU-vejleder begrund af fravær, hvilket også er gået udover mine karakter og standpunktskarakter. Det skal lige siges at jeg går i 10. klasse og mine standpunktskarakter fra sidste år lå til at jeg var blevet erklæret uddannelsesparat, men valgte... -
Blomster
ForumindlægEr der nogen af jer der har læst "Blomster" af Katrine Guldager som kan fortælle lidt om personerne? :/ På forhånd tak -
Grammatik - en eller et?
ForumindlægHej Er der nogen regler der bestemmer om noget hedder "en" eller "et"? Hvorfor hedder det f.eks et hus, og ikke en hus? Hvilke grammatisk regler kan man referere til, som gælder for alle ord i forhold til dette? -
Kvælstof
ForumindlægHvad kan man gøre for at formindske kvælstofmængden?
