Søgning på: danskere i verden. Resultater: 18801 til 18820 af 47039
  • ca. 700 ord

    Forumindlæg
    Vil nogen rette min dansk stil fylder ikke så meget og jeg har rettet den overordnet.
  • Har du tid?

    Forumindlæg
    ...til at rette min dansk stil, som kun fylder ca. 700 ord.
  • tysk oversættelse

    Forumindlæg
    Er den en der vil hjælpe mig med at rette dette. I den vedhæftede fil er der både det danske og det tyske :-)
  • Give karakter for min stil?

    Forumindlæg
    Hey, nogle der vil rette/give en karakter for min 3 siders dansk stil?
  • Færdig opgave

    Forumindlæg
    Hej, er der en der kan rette min opgave? :) Jeg skulle oversætte den danske tekst. Tak på forhånd :)
  • Hardy Weinberg

    Forumindlæg
    Er der evt en der kan forklare mig, på tydeligt dansk, hvad det går ud på? Er kørt helt fast!
  • spørgsmål

    Forumindlæg
    hvis en dreng som har et etnisk baggrund mødes med en danske familie, hvilke betydning har det
  • GDP ?

    Forumindlæg
    Hejsa, er det engelske GDP det samme som det danske BNP? eller det det BNI? på forhånd taaaaak. .. :)
  • Hjælp til at rette min stil

    Forumindlæg
    Hej Nogen der kan hjælpe med at rette min dansk stil?
  • engelsk OrdBog

    Forumindlæg
    Hej.-..kan i hjælp mig med at finde en God engelsk-Dansk Ordbog Online.... tak på forhånd...
  • Haster - Den politiske kandestøber

    Forumindlæg
    Skal til dansk i morgen. En der har læst den politiske kandestøber? Og som der kan give et kort referat af hvad den handler om?
  • Liste og betydning - Ismer

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i mundtlig dansk så vil gerne lige have en liste med ismer(litteratur) og deres betydning..... På forhånd tak
  • Hævelse af ulandsbistanden

    Forumindlæg
    Skal den danske ulandsbistand bør sættes op til mindst 1 pct. af bruttonationalproduktet?
  • Ord!

    Forumindlæg
    Nu har jeg bakset med en ordborg i flere timer. .. Hvad betyder 'Gültekins' på dansk?
  • vigtigt

    Forumindlæg
    Hej, kender i en ordbog med engelsk og dansk gramatik på internetet. tak for at i svare
  • præsidentens metaforer

    Forumindlæg
    Hej allesammen :) Er der nogen der har lidt ekstra tid til at kigge min dansk opgave om metaforer?
  • Henrik Nordbrand

    Forumindlæg
    Hej nogen der har digtet ´´Den danske sødme´´ af Henrik Nordbrandt der kan sende den til mig på papirform? Tak på forhånd.
  • Er der nogen, der ligger inde med?

    Forumindlæg
    caseopgaverne til dansk niv.C eller IT niv.C for 2008 om tdc. Altså selve opgavesættet.
  • Hjælp - analyse af Oktoberlegen af Ray Bradbury

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere en novelle og jeg ved ikke hvordan (der er til termins prøve i mundtlig dansk)
  • Hvor kan jeg finde eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogle, som ved hvor jeg kan finde Dansk A skr. eksamen fra 2009 på HTX.?