Eksamensforberedelse

bachelorprojekt-sygpl.

22. april 2014 af stinia (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

Hej

Jeg er sygpl. studerende og er i gang med bachelor projekt. Jeg er nået til analyse og diskussion men jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal gribe det an. 

Jeg har læst om analyse og diskussion i mine bøger men jeg forstår det bare stadig ikke. 

Altså jeg i min i projekt uarbejdet en blindet observationsstudie og en spørgskema undersøgelse som jeg så skal selvfølgelig analyse og diskutere me jeg ved bare ikke hvordan. 

Jeg håber i vil være behjælplige med at forklare mig om analyse og diskussion og hvordan jeg skal gribe det an. 

På forhånd tak. 


Svar #1
23. april 2014 af stinia (Slettet)

#0

Hej

Jeg er sygpl. studerende og er i gang med bachelor projekt. Jeg er nået til analyse og diskussion men jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal gribe det an. 

Jeg har læst om analyse og diskussion i mine bøger men jeg forstår det bare stadig ikke. 

Altså jeg i min i projekt uarbejdet en blindet observationsstudie og en spørgskema undersøgelse som jeg så skal selvfølgelig analyse og diskutere me jeg ved bare ikke hvordan. 

Jeg håber i vil være behjælplige med at forklare mig om analyse og diskussion og hvordan jeg skal gribe det an. 

På forhånd tak. 

Er der ikke nogen der kan hjælpe mig ... Pllliiisss det er meget vigtigt 


Brugbart svar (0)

Svar #2
24. april 2014 af sternocleidomastoideus (Slettet)

Hvad er der af bias? Selektions og informationsbias?

Skriv et svar til: bachelorprojekt-sygpl.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.