Dansk

Synopsis/disposition artikel dansk eksamen.

22. maj 2014 af Gymelev143 (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Jeg skal aflevere synopsis/dispostionen til eksamen. imorgen da det skal sendes til censor. men jeg har brug for hjælp til at lave den. Min opgave går ud på at jeg skal lave analyse af en avis artikel hvilket jeg har gjort.

Der efter skal jeg udvælge enkelte dele fra analysen til synopsis. synopsis skal fungere lidt som dispostion.

analysen er ikke nødvendigvis færdig. så jeg vil gerne høre om der skulle være nogle af de andre emner der skal laves færdig i forbindelse med synopsis,dispoin...

Jeg har vedhæftet fil med analysen. Jeg håber der er nogle erfarne gymnasie elever eller andre der har overskud til at kigge det igennem. det vil jeg sætte stor pris på..!! Opgaven går som sagt på at udvælge enkelte dele fra analysen som skal fremstilles som synopsis/dispostion. jeg er åben for alle bud /ideer. i kan evt. sende doc til mig på mail . [email protected]. det skal IKKE forstås som om jeg udnytter jer !!!. jeg ville bare blive glad hvis der sad nogle dygtige hjælpsomme. mennesker :)


Skriv et svar til: Synopsis/disposition artikel dansk eksamen.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.