Kemi

Side 2 - STX EKSAMEN DISKUSSION

Brugbart svar (0)

Svar #21
18. juni 2014 af PSXL

#20 Tak! Det var også lidt det, jeg regnede med. Jeg søger nemlig ind på medicin, og kunne godt tænke mig det højeste niveau af kemi (hvis ikke, der findes et kursus, læser jeg bare bogen og udregner eksamenssæt - bogen er allerede reserveret på biblioteket). Vil du/I generelt sige, at eksamenssættene er svære?/svært at komme ind i kemiske udregninger? Men det er selvfølgelig individuelt.


Brugbart svar (0)

Svar #22
18. juni 2014 af mogensglistrup (Slettet)

#21

Selv tak. Jeg søger selv ind på medicin nu her, og regner med optagelse på KU. Grunden til jeg valgte kemi på højniveau var netop så jeg var helt klar til 1. år på medicinstudiet. Der er mange typeopgaver der går igen, så når du først har lært at regne en bestemt slags opgave burde det ikke give større problemer senere hen. Nogle gange skal man dog også tænke en del selv ved f.eks. spektroskopiopgaver, hvor man f.eks. kvalitativt skal bestemme et stofs struktur ud fra nogle signaler/toppe. Basiskemi A er en god bog at komme igennem idét den også giver mange regneeksempler, der er nemme at følge. Held og lykke med dit "selvlæste" kursus. 

vh. 


Brugbart svar (0)

Svar #23
18. juni 2014 af PSXL

#22 Mange tak! Jeg synes også, at Basiskemi C og B er nogle rigtig gode bøger. Held og lykke med ansøgningen til medicin

og held og lykke til alle med kemi A-eksamen :-) 


Brugbart svar (2)

Svar #24
18. juni 2014 af mogensglistrup (Slettet)

Jeg fik squ 12! :-D


Brugbart svar (0)

Svar #25
20. juni 2014 af GWF (Slettet)

Tillykke, måtte dog nøjes med et 10-tal ;)


Svar #26
20. juni 2014 af Heptan

12 :-)

Og tillykke til jer!


Brugbart svar (0)

Svar #27
02. marts 2015 af amalievhvh (Slettet)

Hej, jeg sidder netop med dette eksamenssæt, og jeg har nogle problemer, jeg kan ikke se din facit liste, vil du uploade et nyt link? :-) 


Brugbart svar (0)

Svar #28
06. marts 2015 af LubDub

Hvad er det, som du har problemer med i sættet?


Brugbart svar (0)

Svar #29
16. april 2015 af Mahal-pigen (Slettet)

Er der tilfældigvis en af jer, der har selve eksamensættet? :) De lægger nemlig ikke på uvm længere


Brugbart svar (0)

Svar #30
18. december 2015 af ECh (Slettet)

#26

Stort tillykke med det! :) (lidt forsinket, men dog..)


Forrige 1 2 Næste

Skriv et svar til: STX EKSAMEN DISKUSSION

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.