Studievalg og videregående studie

Ferie

05. juli 2014 af karahan58

Hej, jeg skal på ferie her d.13 juli og er hjemme d.6 august. JEg vil bare lige spørge, om der var nogle der vidste om man både fik mail og post af det studie, man er blevet optaget af ?


Brugbart svar (0)

Svar #1
05. juli 2014 af RachaelN (Slettet)

Du får post, men ikke en mail. Men ofte får man en mail, hvor man får en vejledning til hvordan man kan logge ind på universitetets hjemmeside og se hvor langt de er med behandlingen af ens ansøgning og efter d.30. kan man se om man har fået tilbudt en studieplads. 


Brugbart svar (0)

Svar #2
10. juli 2014 af Mikkel83 (Slettet)

Fik selv kun brevpost. Hvis det er ferie i DK, kan du få eftersendt din post til din ferieadresse. Det er, så vidt jeg ved, ganske gratis, og foregår ved at logge på Post Danmarks hjemmeside med nemid. Hvis du skal til udlandet, kan du jo lave en eftersendelse af din post til en ven eller et familiemedlem, der kan åbne brevet for dig (husk at få skrevet dit navn som C/O på postkassen).


Brugbart svar (0)

Svar #3
10. juli 2014 af Dulugtergrimt

Pas på, når det er noget så vigtigt. I mit tilfælde lavede post danmark en fejl, og sendte mit brev til Esbjerg (jeg boede i København). Den tidligere beboer på min adresse var flyttet til Jylland og post danmark kunne åbenbart ikke fatte forskel på vores navne.

Umiddelbart ville jeg få et familiemedlem til at åbne brevet på din hjemadresse og om nødvendigt bruge de kroner det nu koster at få bekræftet pladsen.

Skriv et svar til: Ferie

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.