Studievalg og videregående studie

Jeg har svært ved at finde ud af om jeg har mulighed for at starte på ny uddannelse

20. februar kl. 11:54 af Nannanas69

Hej med jer. Fra august 2019 tl januar 2023 gik jeg på læreruddannelsen, her var der flere sygemeldinger indblandet - så jeg droppede jeg ud og kigger nu om der er andre uddannelser til mig. Jeg kigger på sundhedsadministrativ koordinator som tager 2,5 år. Jeg er slemt talblind og jeg forstår slet ikke det med SU-klip.. på vedlagte billede håber jeg en af jer måske kan fortælle mig hvad jeg har brugt, hvor meget jeg har tilbage - og hvis i har tiden, regne sammen i år/måneder hvad jeg har tilbage - for jeg kokser helt sammen ved at kigge på det jeg har sendt, kan slet ikke finde hoved og hale i det - og det er for nogle super simpelt, så håber i kan hjælpe :) Og ville være rart at have en ide om den mulige nye uddannelse jeg skal i gang med faktisk kan lade sig gøre. Oven i det, er jeg autist, så det med at ringe om hjælp uden at begynde at græde, er desværre et kæmpe problem. Jeg arbejder på det men så derfor jeg forsøger mig her først :)  

Vedhæftet fil: Udklip.PNG

Brugbart svar (0)

Svar #1
20. februar kl. 15:41 af oppenede

Det er skrevet op ad helvede til, men mit bud er du har 40 måneder tilbage.


Skriv et svar til: Jeg har svært ved at finde ud af om jeg har mulighed for at starte på ny uddannelse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.