Spansk

Hjælp til oversættelse af sætninger!

10. januar 2015 af LineMalene (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej! 
Jeg har lidt problemer med at oversætte to sætninger fra dansk til spansk, og håber der er nogen som kan hjælpe mig. 

Sætning hedder: 
Ifølge en rapport fra Københavns Universitet værdsætter vi danskere kongehusets folkelighed.

Det danske monarki er verdensældste, og vi skal bevare det, konkludere rapporten. 

Vh. Line


Brugbart svar (0)

Svar #1
10. januar 2015 af MarceloAlejandro (Slettet)

Hej Line,

Jeg hedder Marcelo Alejandro Ramón og jeg kan godt hjælpe med din opgave, men er du interesseret i at få hjælp med dine fremtidige opgaver - og helt gratis?
Så skriv til [email protected]

Du kan finde mig og læse om mine erfaringer med undervisning på Linkedin.

Med venlig hilsen
Marcelo.

Svar #2
10. januar 2015 af LineMalene (Slettet)

Hej Marcelo,

Tak for tilbuddet, men lige nu har jeg kun brug for oversættelse af disse sætninger :) 

 


Brugbart svar (0)

Svar #3
10. januar 2015 af MarceloAlejandro (Slettet)

Hej Line,

Det er ok, men måske kommer du til at mangle hjælp i forbindelse til andre opgaver -skriftlige afleveringer, mundtlige oplæg, eksamen, mm. -, og det ville være en god ide, hvis du kunne regne med en lærer, der er villig til at hjælpe.

Jeg fokuserer mere på en slags samarbejde, hvor jeg hjælper nogle elever i løbet af de næste par måneder, hvor jeg er i gang med afprøve nogle metoder for at hjælpe folk med deres lektier -og det et helt gratis.

Du skal have en god lørdag -du skriver bare til mig, hvis du skifter mening.

Med venlig hilsen
Marcelo.

Brugbart svar (0)

Svar #4
10. januar 2015 af exatb

Según un reporte de la Universidad de Copenhague, nosotros Daneses apreciamos la apelación público de la casa real.

La monarquía danesa es la más antigua del mundo, y tenemos que preservarlo.


Brugbart svar (0)

Svar #5
11. januar 2015 af jbmm

I den sidste oversættelse er der 4 fejl, så se mine rettelser i din indabkke.


Svar #6
11. januar 2015 af LineMalene (Slettet)

Tak for hjælpen! 


Skriv et svar til: Hjælp til oversættelse af sætninger!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.