Dansk

Essay om min klasse

07. april 2015 af Martinjensen1234 (Slettet) - Niveau: 8. klasse
Jeg har skrevet et essay om min klasse, og ville hører om den er god. Jeg vil også vide hvilket karakter jeg vil få hvis jeg havde afleverede det. Her er den.

Min klasse


Tænker du nogen sinde over, om din klasse er den bedste? For min er den bedste. Min klasse er den bedste. Hvor skal jeg begynde? For min klasse er ikke ligesom de andre. Min klasse er speciel. Min klasse er hjælpsom,sød, og kan engang imellem være sjov. Tror i der er nogle klasser i Danmark som kan være strenge og være kedelige? Jeg tror der er. Måske er der ikke? Jeg bar et godt forhold til min klasse, og andre elever kan sikkert også have et godt forhold til min klasse. Alle kan være her i min klasse. Vi respekterer andre elever fra andre skoler/klasser. Nu tænker du sikkert over om, hvordan det er at gå i min klasse? Man kan være tryg i min klasse. Vi laver vores lektier til tiden, og vi giver plads til os alle. Hvis nu du fx. er en dreng/pige, som har kun har et øje eller et arm, så vil vi ikke drille dig. Vi vil passe på dig, og sørge for at du har det tryg. Det er derfor jeg kan lide min klasse. Mine lærere er ret gode til at forklare ting,til at få os i godt humør og til at stoppe skænderier/slåskampe, hvis der nu skulle være det. Der er aldrig mobning i vores klasse, og hvis der nu skulle ske det ville mine lærere stoppe det. Jeg lærer masse ting, og det gøre mine kammerater også. Du sidder sikkert nu, og tænker på " hvordan ved jeg om det er rigtig det han siger? " Hvis du ikke tror på mig, så kan du komme hen til min skole og se om det jeg siger er rigtigt. Der er aldrig hærværk i vores skole, men der kan sikkert ske en dag, men der er aldrig været hærværk siden jeg begyndte i min klasse. Vi hjælper hinanden med, at lave lektier fx Dansk, Engelsk, Matematik, Samfundsfag osv. Jeg er glad for, at vi i min klasse/skole ikke har uniformer ligesom USA eller Kina, fordi jeg synes at det er bedre at man tager sit eget tøj på til skole istedet for at skolen giver mig eller jer en uniform, som man måske synes er grim/flot. Det kan godt være at de er klogere end os, men man burde jo vælge det tøj man vil have på, istedet for de uniformer skolen giver en. Hvorfor er det egentlig, at USA og Kina går i uniform? Måske er det et tegn på, at de er fine,kloge eller søde. Måske er det noget andet. Der er mange ting der har ændret i min klasse fx. Før var vi irriterende, men nu er vi ikke. Vi lytter til læren, og gøre det læren siger til os. Vi tager os sammen i timerne, og laver vores lektier så godt vi kan, og håber på at vores lærer kan lide det vi har lavet. Min klasse og jeg håber på at komme ind på det gymnasium man ønsker at komme ind på, men der er jo selfølgelig også nogen der vil have et erhvervsuddannelse.

Brugbart svar (0)

Svar #1
07. april 2015 af Andersen11 (Slettet)

Skoleuniformer bruges på nogle private skoler i USA ligesom det er tilfældet på nogle private skoler i Danmark. Det er ikke noget, der specielt har med USA at gøre.


Brugbart svar (0)

Svar #2
07. april 2015 af BGH1995

Hej

Nu ved jeg ikke, hvad der kræves af en 8.klasse elev, men forestiller mig ikke, at du får nogen særlig høj karakter. Måske 4.


Brugbart svar (0)

Svar #3
07. april 2015 af CAMILLAEK

Hej. Har sendt en besked i din indbakke, tjek den. :) 


Skriv et svar til: Essay om min klasse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.