Engelsk

MUNDLIG ENGELSK HJÆLP

08. juni 2015 af Fedko - Niveau: 10. klasse

HEY FOLKENS! FED KO HER

Jeg ville spørger om i havde nogle gode topics at komme ind på under emnet bullying in America 

- Jeg har vedhæftet min outline, giv gerne kritik og feedback sådan både positivt og negativt tak (ikke for meget negativt tak da det kan såre mine følelser og så ender det med at jeg ikke går op i faget) 

- ELLERS håber jeg i kan lide den og synes den er dejlig som en babynumse, på forhånd tusinde tak! :)

Vedhæftet fil: Main Topic.docx

Brugbart svar (0)

Svar #1
08. juni 2015 af OliverHviid

En mindre detalje: Hvorfor står der: "Et skæringspunk er det punkt hvor to funktioner skær hinanden. Forskrifterne lig hinanden. Den med flest (x’er) forskrifter skal til venstre. Også løser man bare ligningen" nederst i dokumentet??


Svar #2
08. juni 2015 af Fedko

Ahahhahahaha!! Sjit det er noget jeg har glemt at slette.. Pis også.. Det er da altid noget at det ikke er den censor og min lære ikke har fået xD

Brugbart svar (0)

Svar #3
08. juni 2015 af simo588c (Slettet)

Amanda Todd er et relevant emne i fohold til Cyberbullying og effekten ved at blive mobbet.  http://nobullying.com/amanda-todd-story/


Svar #4
08. juni 2015 af Fedko

Nå ja, havde også tænkt mig at komme ind på hende og bare ja effekten i hvert fald, tusinde tak

Brugbart svar (0)

Svar #5
08. juni 2015 af milia12

Altså jeg synes at der er riiiiiigtigt mange punkter.. Måske skulle du skære lidt ned, så der måske kun er et par stykker ved hver overskrift. Du bestemmer selvfølgelig helt selv, men jeg fik at vide af min lære, at jeg skulle skære lidt ned på punkterne, ellers kan de nærmest regne alt ud hvad du vil sige, og så er det ikke så spændende at høre på ;)


Svar #6
08. juni 2015 af Fedko

Den husker jeg til næste gang! Jeg skal nok prøve at gøre det så interessant som muligt og tusinde tak!

Skriv et svar til: MUNDLIG ENGELSK HJÆLP

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.