Generelt

Er det forsendt og bestille

22. juni 2015 af zartorium (Slettet)

Hej. Jeg står i denne situation at jeg gerne vil bestille en studenterhue. grunden til at jeg ikke gjorde for inden var fordi jeg ikke har brug den, den betyder ikke noget for mig. Men da familien sagde om jeg havde bestilt blev de sur over at jeg ikke havde gjort det. 

Så for familiens skyld bliver jeg nødt til at gøre det :)

jeg er inde på abc gruppen men jeg kan ikke komme videre fra trin 1? er der nogen der kan hjælpe?


Brugbart svar (0)

Svar #1
22. juni 2015 af fl0werpower

Det er desværre forsent. Jeg bestilte min sidste år. De skal jo have tid til at skrive dit navn på hatten (det tager tid).


Svar #2
22. juni 2015 af zartorium (Slettet)

dam skal jeg så vente til næste gang? jeg har set at man kan bestille gennem telefon men det er uden navn. Betyder navnet meget for hattens udseende? 

jeg kommer ikke til at bruge huen den skal bare gives til forældrene da det betyder noget for dem. 


Brugbart svar (0)

Svar #3
22. juni 2015 af anonym000

#2

Hvis det ikke er muligt at få dit navn på huen, så tager du bare en tusch og skriver navnet selv.

Jeg kunne hellere ikke se det fede i disse huer. Jeg smed da også min hue ud efter vognturen.

- - -

...............


Brugbart svar (0)

Svar #4
22. juni 2015 af MaibritG

Jeg havde ikke alverdens tingeltangel på min studenterhue, og personligt synes jeg, at det der broderede navn, der er på de fleste studenterhuer i dag, er noget af det grimmeste. Så jeg ser det umiddelbart som en fordel, at du ikke har mulighed for det.

Så hvis huen er så vigtig for dig/din familie, vil jeg da hurtigst muligt kontakte ABC-gruppen eller hvem der nu kan levere huen hurtigst muligt.

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Brugbart svar (0)

Svar #5
22. juni 2015 af K92H (Slettet)

Jeg ved, at C.L. Seifert har en butik inde i KBH, så hvis du bor i nærheden, kan du tage ind og snakke med dem. Mener vidst, at man godt kan få huer i sidste øjeblik, hvis det bare er en standard hue uden navn, klasse og alt det der gøgl. 


Svar #6
23. juni 2015 af zartorium (Slettet)

Inde på abc gruppen koster det fandme 570kr for at få hurtig levering, det er sgu dyrt. Men ellers tak jeres informationer. 


Brugbart svar (0)

Svar #7
23. juni 2015 af MaibritG

Det var da også en del, de vil have for at lave og levere en studenterhue hurtigst muligt. På den anden side, så koster det jo også lidt at få lavet huen ASAP i Polen/hvor ABC-gruppen nu får sine huer fra, og efterfølgende sendt til Danmark.

Derfor er det også en fordel at bestille huen sammen med de øvrige i ens klasse for at opnå mængderabat og andre fordele.

Har du eventuelt overvejet, at låne en studenterhue? Så har din familie da et eller andet at sætte på dit hoved.

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Brugbart svar (0)

Svar #8
25. juni 2015 af SuneChr

Da du har nået dén alder, du har, iflg. oplysningerne i din profil, skulle du vel være voksen nok til at sige, at dit valg er, - ingen hue, og at det bedes respekteret. Dine forældre må være omkring 91 år, og de vil sikkert have fuld forståelse for dit valg. 


Skriv et svar til: Er det forsendt og bestille

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.