Tysk

Jeg vil gerne få rettet det her plzzzzz

18. november 2015 af Civilix (Slettet) - Niveau: 9. klasse
Jeg vil gern få rettet det her: Wie schreibe ich , dass ich denke, es ist sehr schlecht , weil sie einige Konsequenzen haben Sie und Sie können anderen zu schaden .
Mein Freund Lucas scheint, dass Alkohol ist sehr gefährlich und dumm. Da können Sie sich verletzen und Sie können andere zu verletzen scheint er ein Alter von 17 Jahren , weil Sie dann ein wenig reifer sind .

Brugbart svar (0)

Svar #1
18. november 2015 af jp0000

Kan du prøve at sætte den oprindelige tekst ind? Det ligner noget fra google oversæt.


Brugbart svar (0)

Svar #2
18. november 2015 af goofiedk (Slettet)

Ich denke dass es sehr schlecht ist weil es für sie einige Konsequenzen hat, und es könnte die anderen schaden. Mein Freund Lucas denkt dass Alkohol sehr gefährlich und dumm ist. Da können sie sich verletzen und die andenren könnten sich auch verletzen. Sie sollten warten da sie nur 17 Jahre alt sind, und es würde ihnen helfen falls sie ein bisschen reifer wären.

du skal skrive kortere sætninger ... noget af det er helt uforståeligt, så om det er rigtigt det jeg har skrevet har jeg faktisk svært ved at sige... og med det mener jeg om det passer ind i konteksten


Skriv et svar til: Jeg vil gerne få rettet det her plzzzzz

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.