Dansk

digt analyse

22. november 2015 af pvmnr (Slettet) - Niveau: A-niveau

Kender i digtet; Danmark for folket?

- Jeg har svært ved at analysere den. hvad var meningen bag den? og hvorfor valgte man ar skrive med til at starte med? 

- Jeg kan bruge alt hvad i ved omkring, situationen.. Synes det er en svær en.

- Skal btw. i min opgave sammenligne den med H.C.Andersend - Danmark  mit fædreland


Brugbart svar (0)

Svar #1
22. november 2015 af jp0000

Dovenskaben længe leve...


Svar #2
22. november 2015 af pvmnr (Slettet)

hva snakker du om?

jeg har lavet kæmpe research på den.. jeg har min ide og sammenligning WhatSoEver.. er det da en negativ ting at spørge om andres meninger og viden til råds, for en sikkerhedsskyld?


Brugbart svar (0)

Svar #3
22. november 2015 af jp0000

Hvis du har lavet research på digtet, hvad er du så kommet frem til?

Du skal ikke forvente, at andre skal lave dine lektier.


Svar #4
22. november 2015 af pvmnr (Slettet)

er kommet frem til, at de skrev den for at fejre at have gået fra et klasseparti til et folkeparti, tilbage i 1934.. og at det også var dengang der var den såkaldte arbejderbevægelse... noget med kvindeligestilling osv.. men kan det være derfor at teksten har så stor betydning? 

- Det er dette, som undre mig?


Brugbart svar (0)

Svar #5
23. november 2015 af jp0000

Du skal skrive, hvad du har fundet ud af og analyseret dig frem til.


Svar #6
24. november 2015 af pvmnr (Slettet)

du er seriøst den ånsvageste... Folkeskoleelev, spiller høj på studieportalen. Nok fordi det ellers går ham med af bakke IRL


Brugbart svar (0)

Svar #7
24. november 2015 af jp0000

Skulle du forestille at gå i 2.g? Du er en af mange brugere på Studieportalen, der forventer, at andre brugere laver jeres lektier for jer, når I selv kan overskue en opgave. Dit svar er på et så lavt niveau, at det unddrager sig kommentar.


Brugbart svar (1)

Svar #8
25. november 2015 af LukasNis (Slettet)

Kan du se hvilken litterær periode den er skrevet i, ikke kun hvad der foregik i samfundet. Det ville kunne hjælpe dig med at analysere den. Du kan evt skrive hvis du er i tvivl med nogle symboler eller andet.


Skriv et svar til: digt analyse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.