Studievejledning

hej

02. februar 2016 af 12331 (Slettet)

hej min lærer sagde her i morges at det er sværet at komme ind på en eud og hun fik det til at lyde at jeg ikke kun klare det fordi jeg skal være murer og jeg er ikke ret god i skolen

hvad skal jeg gøre 


Brugbart svar (0)

Svar #1
02. februar 2016 af Moderatoren

Du skal nok blive bedre i skolen så. Spørg dine lærere hvad du skal forbedre og øv dig så på det.


Brugbart svar (0)

Svar #2
02. februar 2016 af Olsen464 (Slettet)

Saml noter og giv dig selv nogle lektier for. Spørg dine lærer om hvor der er du halter henne i faget og spørg evt. for noget hjemmearbejde udover de andre lektier. Det er pisse hamrende hårdt, jeg ved præcist hvordan du har det da jeg sigter efter den højeste uddannelse, men tænk på jo mere du lægger i det og knokler jo større er belønningen til slut. Nu går du enten i folkeskole eller 10'ende men dine lærere er her for at hjælpe dig, følg godt med i timerne og ræk hånden i vejret 5-8 gange i løbet af et modul, stil en masse spørgsmål og tag ALT det du lærer til dig, så lover jeg dig højt og helligt at din karakter og din faglige kapacitet bliver meget meget bedre!


Brugbart svar (0)

Svar #3
02. februar 2016 af LilanKahn (Slettet)

Det er som udgangs punkt ikke svært at komme på eud. Problemet for langt de fleste er at finde en lære plads så man kan blive der.


Skriv et svar til: hej

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.