Tysk

Tysk Lærer Søges!

17. juni 2016 af PeterPetersen123123 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Til alle derude,

Jeg har netop fået mine skriftlige karakterer, hvor jeg fik 7 i tysk skriftlig. Selvom det er en fin karakter, havde jeg dog håbet på mere, eftersom jeg plejer at få 12. Blandt andet fik jeg 12 i årskarakter og terminsprøven. Jeg har kigget min opgave igennem og mener ikke, at 7 er en fair karakter. Af den grund har jeg tænkt mig at klage. Dog ville jeg høre en kyndig person først, hvorvidt der kan være medhold i klagen. 

Derfor vil jeg spørge, om der er en tysk A lærer derude, der eventuel vil kigge på min opgave og give en vurdering af, hvorvidt jeg berettiget kan klage. 

Med venlig hilsen

PeterPetersen123123


Brugbart svar (0)

Svar #1
18. juni 2016 af Stygotius

-Der ligger ingen opgave her.

-Hvorfor vil du absolute have en lærer som er tysker???


Svar #2
18. juni 2016 af PeterPetersen123123 (Slettet)

#1

-Der ligger ingen opgave her.

-Hvorfor vil du absolute have en lærer som er tysker???

Nej, jeg har ikke lagt den ud endnu. Det ville jeg vente med til at jeg har fundet en gymnasielærer.

Det er nødvendigt at få en gymnasielærer til at se på det, eftersom de kender målene for, hvad en elev på tysk A skal kunne. Derfor kan de give et repræsentativt billede af, hvilken karakter jeg burde få. 


Brugbart svar (0)

Svar #3
18. juni 2016 af OliverHviid

Jeg tror ikke at du helt forstod Stygotius' svar. Han påpegede at ordet "tysklærer" er ét ord...


Brugbart svar (0)

Svar #4
18. juni 2016 af Stygotius

OliverHviid er som sædvanlig ret kvik i hovedet og fatter alting med det samme.

Ja, hvis man er heldig, er ens tysklærer en tysk lærer.


Svar #5
18. juni 2016 af PeterPetersen123123 (Slettet)

Haha, jamen dejligt at I gider at bruge jeres tid på dette. Jeg håber, at folk nu forstår, hvad jeg mener :-) 


Brugbart svar (0)

Svar #6
18. juni 2016 af Stygotius

Tja, -en der går i 3.g og ikke kan skrive dansk, skulle nok aldrig have være i gymnasiet.


Svar #7
18. juni 2016 af PeterPetersen123123 (Slettet)

Jeg kan ikke helt finde ud af, hvorvidt du er sarkastisk. Det håber jeg inderligt.


Brugbart svar (0)

Svar #8
19. juni 2016 af Stygotius

Nej, det var da helt oprigtigt ment.


Skriv et svar til: Tysk Lærer Søges!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.