Andre fag

Betyder det noget for min fremtid?

01. september 2016 af ulriknielsen1 (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Går i 9.klasse og skulle have haft en aflerving klar til i morgen, men jeg har ikke fået den lavet.. Betyder det noget for min fremtid eller karekter for at komme videre?


Brugbart svar (1)

Svar #1
01. september 2016 af MaibritG

Som udgangspunkt, nej, men du skal altså huske at aflevere dine ting. Det er nemlig ikke dine karakterer, der afgør om du bliver erklæret uddannelsesparat, men din modenhed. Kan du ikke aflevere dine ting til tiden, jamen kan du så det videre hen? Det her er sikkert din første missede aflevering, men få den nu lavet alligevel. Du burde kunne nå det til i morgen - du har da et par timer endnu. Ellers må du kontakte din lærer om en eventuel udsættelse af din aflevering.

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Brugbart svar (0)

Svar #2
02. september 2016 af EnStuderende

Gosh, nogle gange kan man altså bare ikke nå tingene. Det er self. noget andet, hvis det man laver er reelt vigtigt for andre, men tror sgu lige det går med en enkelt 9. klasses aflevering... Det er bare at sige det til sin lærer så hurtigt som muligt og så lave den, så hurtigt man nu kan. Hvis det ikke er noget du gør konstant, så synes jeg snarere det er bekymrende, at en misset aflevering i 9. klasse virkelig kan få unge til at tænke på, om deres fremtid så er ødelagt.


Brugbart svar (0)

Svar #3
02. september 2016 af pååå (Slettet)

Haha, da jeg gik i 9. afleverede jeg meget få opgaver, måske 1/3 af hvad vi oprindeligt skulle aflevere, og jeg kom ind på gym. Din 9. klasse betyder nada for gymnasiet, og du vil blive overrasket over hvor let gym er. Men du skal stadig tage dig sammen, for man ved aldrig hvordan dine lærere behandler dig, når tiden kommer til at du skal egnes.


Skriv et svar til: Betyder det noget for min fremtid?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.