Kemi

Side 2 - EKSAMENSOPGAVE ETHANOL HASTER! (graf med densitet og % af ethanol)

Brugbart svar (0)

Svar #21
01. december 2016 af Skaljeglavedinelektier

Du vælger regressionsanalyse ---> trykker analyser  ----> vælg lineær regression selvom den vist starter med det. 


Svar #22
01. december 2016 af jakobhansen1234 (Slettet)

#21

Du vælger regressionsanalyse ---> trykker analyser  ----> vælg lineær regression selvom den vist starter med det. 

Er det her rigtigt? HVad gør jeg nu?


Svar #23
01. december 2016 af jakobhansen1234 (Slettet)

#21

Du vælger regressionsanalyse ---> trykker analyser  ----> vælg lineær regression selvom den vist starter med det. 

Forkert billede, her er det nye


Svar #24
01. december 2016 af jakobhansen1234 (Slettet)

#21

Du vælger regressionsanalyse ---> trykker analyser  ----> vælg lineær regression selvom den vist starter med det. 

Altså er det det? eller er der mere?


Brugbart svar (0)

Svar #25
01. december 2016 af Skaljeglavedinelektier

Nej. Du laver enkeltvariabelanalyse. 

Her er en video, jeg lige fandt (jeg tror, det vil hjælpe dig): https://www.youtube.com/watch?v=lZW2KBzhLX0

Det skulle gerne se ud som på billedet, hvis jeg har tastet værdierne rigtigt ind. 


Brugbart svar (0)

Svar #26
01. december 2016 af Skaljeglavedinelektier

#23 er korrekt. #25 er henvendt til #22. 

Du har nu fået ligningen for linjen: y = -367,7x +394,21. 


Svar #27
01. december 2016 af jakobhansen1234 (Slettet)

#25

Nej. Du laver enkeltvariabelanalyse. 

Her er en video, jeg lige fandt (jeg tror, det vil hjælpe dig): https://www.youtube.com/watch?v=lZW2KBzhLX0

Det skulle gerne se ud som på billedet, hvis jeg har tastet værdierne rigtigt ind. 

han beskreve det samme som du gjorde? men det var matematik og ikke fysik


Svar #28
01. december 2016 af jakobhansen1234 (Slettet)

#26

#23 er korrekt. #25 er henvendt til #22. 

Du har nu fået ligningen for linjen: y = -367,7x +394,21. 

Tak er det så færdigt, skal jeg så bare copy paste?


Brugbart svar (0)

Svar #29
01. december 2016 af Skaljeglavedinelektier

Regression er regression om det så er i fysik, kemi, samfundsfag, matematik... Det var fremgangsmåden, der skulle hjælpe dig. 

#28 muligvis. Det er din opgave, så det må du nok bedst vide. Det er måske også en ide at vise et billede af det. 


Svar #30
01. december 2016 af jakobhansen1234 (Slettet)

#29

Regression er regression om det så er i fysik, kemi, samfundsfag, matematik... Det var fremgangsmåden, der skulle hjælpe dig. 

#28 muligvis. Det er din opgave, så det må du nok bedst vide. Det er måske også en ide at vise et billede af det. 

Tak har stadig ingen ide af hvad det er eller viser men tak!


Brugbart svar (0)

Svar #31
01. december 2016 af Skaljeglavedinelektier

Har du ikke lært om lineære sammenhænge? 

Indsæt dit billede af grafen og skriv at du har bestem ligningen for linjen til y = -367,7x + 394,21. Det er sandsynligvis svar nok. 


Svar #32
01. december 2016 af jakobhansen1234 (Slettet)

#31

Har du ikke lært om lineære sammenhænge? 

Indsæt dit billede af grafen og skriv at du har bestem ligningen for linjen til y = -367,7x + 394,21. Det er sandsynligvis svar nok. 

Gjort! Tak :) Håber på at bestå nv nu haha


Svar #33
01. december 2016 af jakobhansen1234 (Slettet)

#31

Har du ikke lært om lineære sammenhænge? 

Indsæt dit billede af grafen og skriv at du har bestem ligningen for linjen til y = -367,7x + 394,21. Det er sandsynligvis svar nok. 

Tusind tak for hjælpen! :)


Brugbart svar (0)

Svar #34
01. december 2016 af Skaljeglavedinelektier

Held og lykke med det, selvom man må håbe, der skal lidt mere til end lidt regression. 


Svar #35
01. december 2016 af jakobhansen1234 (Slettet)

#34

Held og lykke med det, selvom man må håbe, der skal lidt mere til end lidt regression. 

Sender gerne min rapport hvis du er interresseret :) (Går i seng nu dog men checker i morgen) og tak!


Brugbart svar (0)

Svar #36
01. december 2016 af Skaljeglavedinelektier

Jeg vil gerne hjælpe, men jeg retter ikke afleveringer. 


Forrige 1 2 Næste

Skriv et svar til: EKSAMENSOPGAVE ETHANOL HASTER! (graf med densitet og % af ethanol)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.