Bioteknologi

Agent Orange

16. marts 2021 af studineM - Niveau: A-niveau

Halløj!

Jeg har fået et spørgsmål at skulle redegøre for den kemiske sammensætning af agent orange, og inddrage reaktionsskemaer for syntesen og analyser den kemiske struktur af mulige biprodukter. 

Jeg ved at det er to herbicider, hvoraf agent orange er et biprodukt, men jeg har ledt og ledt, og kan ikke finde nogle kilder på det. Er der måske nogle som kan hjælpe?:D


Brugbart svar (0)

Svar #1
30. marts 2021 af StoreNord


Brugbart svar (0)

Svar #2
12. marts 2022 af Eseba

Fandt du ud af det? har samme emne i srp som jeg skriver nu


Brugbart svar (0)

Svar #3
12. marts 2022 af StoreNord


Brugbart svar (0)

Svar #4
22. januar 2023 af sar203

#2

Fandt du ud af det? har samme emne i srp som jeg skriver nu

Hej, overvejer at skrive srp om dette emne. Kan jeg måske kontakte dig ang. emne osv. - især til den naturvidenskabelig del.


Brugbart svar (0)

Svar #5
22. januar 2023 af Eseba

Ja skrev hele min SRP omkring Agent Orange, det fyldte dog mindre end historie delen.

Brugbart svar (0)

Svar #6
22. januar 2023 af sar203

#5 Ja skrev hele min SRP omkring Agent Orange, det fyldte dog mindre end historie delen.

jeg har biotek A og undrer mig over om der er nok viden om de biologiske konsekvenser. Ville det desuden være muligt at få tilsendt din opgave? det ville være en stor hjælp


Brugbart svar (0)

Svar #7
22. januar 2023 af Eseba

Du kan sikkert finde noget om de biologiske konsekvenser, et af mine spørgsmål var om der var nogle helbredsmæssige konsekvenser. Dog kom jeg ikke ind på det fra en biologisk perspektiv, har ikke haft biologi eller lignende men der må være noget.

Ser lige om jeg kan sende den i løbet af i aften ellers bliver det i morgen. Men hvordan skal det sendes?

Skriv et svar til: Agent Orange

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.