Bioteknologi

SRP i Bioteknologi og Engelsk

04. februar kl. 21:08 af Badabingbadabum - Niveau: A-niveau

Hej SP,

Jeg skal snart begynde med min SRP i engelsk og bioteknologi, hvor jeg har valgt at skrive om CRISPR og det etiske dilemma bag det. Jeg har fundet et par artikler om det etiske dilemma, men ville spørge om, nogen kunne anbefale en god bog ift. CRISPR. Jeg har selv fundet et par, og min lære har også hjulpet, men de bøger og journaler, jeg har er ikke 100%. Det er fint, hvis de er på engelsk, men foretrækker dansk ;)

Tak på forhånd.


Brugbart svar (1)

Svar #1
04. februar kl. 21:13 af Iota

Spændende emne! Jeg har desværre ikke et forslag til en bog, men blot et råd om ikke at have for mange kilder. Det bliver hurtigt meget læsestof der tager tid at gå igennem, og oftest står der det samme blot forklaret på forskellige måder.


Svar #2
04. februar kl. 21:15 af Badabingbadabum

#1

Spændende emne! Jeg har desværre ikke et forslag til bog, men blot et råd om ikke at have for mange kilder. Det bliver hurtigt meget læsestof der tager tid at gå igennem, og oftest står der det samme blot forklaret på forskellige måder.

Tak for svaret. Jeg var selv lidt bange for, om jeg havde for mange kilder allerede, tænker jeg korter nogle fra.


Brugbart svar (0)

Svar #3
04. februar kl. 21:30 af Iota

Det var så lidt :) Der er ingen grund til at kaste dem helt væk, for der er måske stadig en bemærkning eller to du kan bruge. Jeg er selv færdig med min SOP (htx), og der brugte jeg næsten udelukkende en enkelt bog og to artikler, men selvfølgelig også mange mindre kilder, hvor jeg kunne uddybe noget viden eller en pointe. Men der er helt klart også mere læsestof ved en SRP i bioteknologi og engelsk.


Brugbart svar (0)

Svar #4
05. februar kl. 10:14 af trnnlsn888

hvilke bøger har du?


Svar #5
06. februar kl. 12:37 af Badabingbadabum

#4

hvilke bøger har du?

Jeg har bogen CRISPR: A Powerful Way to Change DNA, og dette er min liste med kilder, for både engelsk og biotek. https://1drv.ms/w/s!Ass7A6vqj60zoiso3sES1hc9LJsE?e=Mpp4FU


Skriv et svar til: SRP i Bioteknologi og Engelsk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.