Bioteknologi

Gode råd

01. februar 2022 af gladdk - Niveau: A-niveau

Hej.

Vi havde for nylig en terminsprøve i bioteknologi A, som jeg endte med at dumpe. Personligt laver jeg alle mine lektier, og jeg forsøger så vidt som muligt at forstå det, vi har om. Dog formår jeg i terminsprøven ikke at besvare de spørgsmål, der bliver stillet, med det der forventes af min besvarelse eller så misforstår jeg spørgsmålet. Dette resulterer i, at jeg nærmest ingen point får, og dermed ender med at dumpe prøven. Jeg er på ingen måde tilfreds, og jeg vil derfor høre, om der er nogle vidne folk herinde, der kan give nogle råd til, hvordan jeg kan forbedre mig? Personligt vil jeg nu forsøge at få styr på det, jeg tydeligvis fejlede på i prøven, men ellers ved jeg ikke, hvad jeg skal gøre for fremover at vide, hvad de beder om med spørgsmålene i eksamenssættene.

Til info: Jeg skal snart snakke opgaverne i gennem med min lærer, for at få bedre forståelse af opgaverne.


Brugbart svar (0)

Svar #1
09. februar 2022 af Heptan

Du kan prøve at se nogle youtube videoer, som gennemgår bioteknologi opgaver og pensum.


Svar #2
17. februar 2022 af gladdk

Problemet er bare, at jeg aldrig ved, hvilke ting der forventes af min besvarelse, og det vil jeg gerne have hjælp til at forstå...


Brugbart svar (0)

Svar #3
18. februar 2022 af Heptan

Det burde være nok at svare korrekt på spørgsmålene. Har din bog en facitliste til opgaverne?


Skriv et svar til: Gode råd

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.