Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Bedømmelse

12. februar 2022 af Omar95 (Slettet)
Hej,

Vil starte med at sige, at mit spørgsmål handler om SSO, ikke SRP/SRO (hvorfor kan man ikke vælge SSO som kategori?)
Jeg afleverede min SSO i Historie i går kl. 12:40. Jeg fik 40 minutter ekstra da det tog noget tid, at lave min 2 sider lange litteraturliste.

Jeg tjekkede min opgave i morges da jeg mistænkte, at der var gået ged i min indholdsfortegnelse, fordi jeg slettede en side af min opgave! Jeg havde ret i min mistanke.

Hvad har det af betydning for min opgave? Kan indholdsfortegnelsen påvirke karakteren?

Brugbart svar (0)

Svar #1
12. februar 2022 af MandenMedMangeHatte

Indholdsfortegnelsen har nok ikke den store betydning for din karakter.


Brugbart svar (0)

Svar #2
13. februar 2022 af Krollo (Slettet)

Min kemilærer sagde, hun engang måtte give en pige 02 i SRP, selvom den var et 10-tal værd indholdsmæssigt, eftersom hendes formalia var helt forkert opsat (glemt fodnoter, kilder, osv.). Men det hjælper dig vel ikke noget at sidde og gruble over det? Du har ikke andet for end at vente. PS: Min fysiklærer sagde dog, at nogen censorer blot læser resumé, indledning og konklusion og giver karakter ud fra det. Det er vel de færreste, men i så fald ville det slet ikke blive opdaget hehe.


Svar #3
13. februar 2022 af Omar95 (Slettet)

#2

Min kemilærer sagde, hun engang måtte give en pige 02 i SRP, selvom den var et 10-tal værd indholdsmæssigt, eftersom hendes formalia var helt forkert opsat (glemt fodnoter, kilder, osv.). Men det hjælper dig vel ikke noget at sidde og gruble over det? Du har ikke andet for end at vente. PS: Min fysiklærer sagde dog, at nogen censorer blot læser resumé, indledning og konklusion og giver karakter ud fra det. Det er vel de færreste, men i så fald ville det slet ikke blive opdaget hehe.

Min indholdsfortegnelse er lidt rodet, jeg mangler et link i min litteraturliste, som påvirker en halv sætning. Iøvrigt er jeg kommet til at linke til forsiden af en i-bog jeg har brugt i stedet for den rigtige side fra i-bogen. Det påvirker en hel side... Jeg har ikke glemt fodnoter... Jeg har kontaktet min vejleder og fortalt hende alt hvad jeg mangler...


Svar #4
13. februar 2022 af Omar95 (Slettet)

#2

Min kemilærer sagde, hun engang måtte give en pige 02 i SRP, selvom den var et 10-tal værd indholdsmæssigt, eftersom hendes formalia var helt forkert opsat (glemt fodnoter, kilder, osv.). Men det hjælper dig vel ikke noget at sidde og gruble over det? Du har ikke andet for end at vente. PS: Min fysiklærer sagde dog, at nogen censorer blot læser resumé, indledning og konklusion og giver karakter ud fra det. Det er vel de færreste, men i så fald ville det slet ikke blive opdaget hehe.

Jeg har kontaktet min vejleder og fortalt hende alt hvad jeg mangler...


Skriv et svar til: Bedømmelse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.