Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Materiale om udstødelse

21. marts 2022 af MO03

Hej

Jeg mangler en artikel til min SRP, jeg kan lave en engelskfaglig analyse af, der har fokus på udstødelse og konsekvenserne heraf. Jeg har ledt og ledt, men synes ikke, jeg kan finde noget ordentligt materiale, der er nok guf på. Er der evt. nogen, der kan hjælpe?

På forhånd tak:))


Brugbart svar (0)

Svar #1
21. marts 2022 af Moderatoren

Jeg tror, at du skal uddybe lidt? Hvad er dit emne og dine fag? Hvad skal artiklen handle om? Hvad vil du gerne have ud af den? 

Hvor har du ledt efter artikler?


Svar #2
21. marts 2022 af MO03

Mit emne er, hvordan Jehovas Vidners værdigrundlag passer sammen med de amerikanske værdier med fagene engelsk og religion. Artiklen skal handle om et ex vidne og hvilke konskvenser udstødelsen har haft. Jeg skal lave en analyse af artiklen med udgangspunkt i det retoriske pentagram.

Jeg har blandt andet søgt "ex jehovah's witness article" og andre sætninger i lighed med dette. Jeg har bare svært ved at vurdere, om artiklerne er gode nok til en analyse til en SRP. Jeg har i forvejen to blogindlæg skrevet af ex vidner, men skal også have en rigtig artikel. Det skal helst være en artikel fra USA, da jeg skal hægte oplevelsen op på de amerikanske værdier. 


Skriv et svar til: Materiale om udstødelse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.