Studievejledning

Ikke lukket eksamensbevis?

01. juli 2022 af hba1 (Slettet)

Jeg sente min skole en email om tilbagebetaling af deltagerbetaling, og fik en email tilbage hvor der var sagt at min eksamensbevis ikke er lukket?

nu ved jeg ikke hvad der menes med at den ikke er lukket, men jeg gætter mig frem til at det betyder at jeg ikke er blevet student.

Jeg er færdig med alle mine eksamner samt SSO og EP og har bestået dem alle sammen. 

jeg tog HF-enkeltfag på 2 år. 

jeg har sendt dem en email men kan ikke få svar til efter sommerferien, er der nogen der har nogle bud på hvad der er i vejen? fordi jeg gåt lidt i panik :)


Brugbart svar (2)

Svar #1
05. juli 2022 af Miablisby

Jo du er teknisk set student men du har bare ikke søgt om at få dit bevis lukket. Når man studerer hf-enkeltfag til en fuld hf, så skal man selv ansøge at få det lukket fordi de ikke ved hvornår man er færdig med hf da man studerer enkeltfag, nogle vil have flere valgfag/læse uni-pakken oven på. Du skal anmode nu og måske får du det lukket først til december, og der kan du så ansøge om deltagerbetaling. Studerede selv hf via enkeltfag, og gjorde det samme:)

Skriv et svar til: Ikke lukket eksamensbevis?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.