Dansk

r der nogle, som kan hjælpe mig at lave en nalyserende opgave af denne video?

05. april 2023 af SkolleNørd - Niveau: 9. klasse

Er der nogle, som kan hjælpe mig at lave en aalyserende artikel af denne reklame/kvideo - https://www.youtube.com/watch?v=GRiOcIS0TTY

Hvilke filmiske virkemilder kan i se i denne video?

jeg kna altås ikke finde andet en ''nærbilleder''. som kan vise hvor glade de ser, fordi de gør, som de gør i videoen.

Har spurgt i en anden tråd, men der var altå ikke særlig meget brugbar information, da jeg stadig er stuck.


Brugbart svar (0)

Svar #1
05. april 2023 af Fanaf

Det er rigtigt at der rent kompositionsmæssigt nok ikke er så meget mere relevant at sige end det med nærbillederne. Men hvis du kigger på lyd og farver vil det nok blive bare en smule mere interessant. Hvad gør det f.eks. ved klippet, at der ikke er anden lyd end støjen i baggrunden i nogle sekunder når den rødhårede dreng fortæller at han kan score hvem som helst? Og hvad gør det ved opfattelsen af rygere at alt omrking dem er gråt og trist? Det kan du tænke lidt over ;)


Svar #2
08. april 2023 af SkolleNørd

Støjen i baggrunden gør vel det bare lidt mere realisitisk, så man kan på en måde se det som noget der finder sted i virkeligheden?


Svar #3
08. april 2023 af SkolleNørd

#1

Det er rigtigt at der rent kompositionsmæssigt nok ikke er så meget mere relevant at sige end det med nærbillederne. Men hvis du kigger på lyd og farver vil det nok blive bare en smule mere interessant. Hvad gør det f.eks. ved klippet, at der ikke er anden lyd end støjen i baggrunden i nogle sekunder når den rødhårede dreng fortæller at han kan score hvem som helst? Og hvad gør det ved opfattelsen af rygere at alt omrking dem er gråt og trist? Det kan du tænke lidt over ;)

For det andet hvad kan man perspketiverer til dette?


Skriv et svar til: r der nogle, som kan hjælpe mig at lave en nalyserende opgave af denne video?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.