Dansk

kan nogle hjælpe mig med at lave en analyse af indenfra anders agger fra 22,08 og så otte minutter frem

15. november 2023 af brina08 - Niveau: 8. klasse

jeg har brug for hjælp til analyse af en dokumentarfilm indefra med anders agger


Brugbart svar (0)

Svar #1
15. november 2023 af Moderatoren

Hvad har du problemer med, når du skal lave din analyse? Har du en model at gå ud fra?


Brugbart svar (0)

Svar #2
16. november 2023 af Stygotius

Du kan se på om der kommer nogen bestemte holdninger eller følelser eller en stillingtagen til indholdet  frem i udsendelsen. Du kan også se på Anders Aggers måde at stille spørgsmål på (er den forsigtig og forstående eller er den bare inkvisatorisk og udfrittende). Du kan også komme ind på hvad du mener om hans tilgang til et følsomt emne samt på hvad du mener om de adspurgtes (evt. manglende) villighed til at svare på hans spørgsmål. Kan du forstå at  han  -som mand-  som en sjælden undtagelse har fået adgang til et krisecenter, hvilket jo normalt er forbeholdt kvinder? Hvilke syn på de voldsudøvende mænd møder man  i udsendelsen ?  Hvad mener du selv om de syn ?  Burde de voldelige mænd eller de involverede børn have været medtaget i dokumentarfilmen ?

Hvilket billlede af krisecentre og de nødstedte kvinder synes du man blev præsenteret for i denne  dokumentar??


Brugbart svar (0)

Svar #3
17. november 2023 af Stygotius

-selv tak.


Skriv et svar til: kan nogle hjælpe mig med at lave en analyse af indenfra anders agger fra 22,08 og så otte minutter frem

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.