Dansk

Hjælp til analyse af Læreplads af Kim Fupz Aaekson

04. december 2023 af dubidubdub - Niveau: 9. klasse

Hej, jeg har brug for hjælp til alt angående min analyse af Læreplads af Kim Fupz Aaekson da jeg er helt fortabt og er ekstremt tidspresset da jeg kun har en dag tilbage til at blive færdig. Så hvis der er nogen som før i tiden har lavet en analyse af lærepladsen ville jeg sætte STORT pris på hvis i kunne give mig nogle tips og guiding, tak :).


Brugbart svar (0)

Svar #1
04. december 2023 af Moderatoren

Prøv at vise det du har, så kan måske hjælpe dig videre


Svar #2
04. december 2023 af dubidubdub

:)


Svar #3
04. december 2023 af dubidubdub

#1

Prøv at vise det du har, så kan måske hjælpe dig videre

Tusind tak.

Jeg er lidt over halvejs nu men mangler stadig at skrive om dens komposition (konflikt, vendepunkter, handlingsforløb,handlingslinje,fortalt tid, fortællekneb og så er jeg også meget forvirret over om jeg skal bruge tre-akter-modellen eller berretmodel.) Jeg er også lidt forvirret om jeg burde inkluderer de følgende ting eller ej: tomme pladser, plotnøgle, intertekstualitet, politik og samfund, titel og slutning.


Svar #4
05. december 2023 af dubidubdub

:)


Brugbart svar (0)

Svar #5
05. december 2023 af Moderatoren

Hvilken model synes du passer bedst? 

Hvis de giver mening for analysen, så vil det give mening at inddrage de ting.


Svar #6
05. december 2023 af dubidubdub

#5

Hvilken model synes du passer bedst? 

Hvis de giver mening for analysen, så vil det give mening at inddrage de ting.

Jeg har spurgt min lære men han siger at han ikke mener at jeg behøver at inkluderer nogen som helst model (beretter-modellen/tre-akter-modellen) men det føles bare forkert at ikke inkluderer de andre punkter som fører med modellen, så jeg er lidt forvirret.


Brugbart svar (0)

Svar #7
05. december 2023 af Moderatoren

Så vil jeg ikke bruge dem, hvis han mener det


Skriv et svar til: Hjælp til analyse af Læreplads af Kim Fupz Aaekson

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.